Ola...

Pénteken találkoztam Annámmal, és megkaptam tőle a karácsonyi ajándékom... na itt az a bökkenő, hogy én még egyáltalán nem néztem neki ajándékot. XD Vagyis nézni néztem, csak nem vettem semmit. Egyszerűen nem vagyok jó ebben, pedig régen rendszeresen vásároltam ajándékokat, de zömében olyat ami senkinek sem tetszett, vagy nem tudták hasznosítani. :D Kreatívan választotta ki a dolgokat a kis tarisznyába, úgyhogy nincs mese, nekem is kreatívnak kell lennem, amit jövőhét elején valahogy meg kéne valósítani. Már vannak rá terveim, remélem összejön. *-* Megnéztük a karácsonyi vásárt is, bár már elég sokszor láttam, és évről évre egyre laposabb lesz a dolog sajnos. (._.) Kaptam egy tök cuki nyuszis mobilfityegőt *-*, egy kínai sárkányos csilingelős kulcstartót, egy fülbevalót, csokihóembert meg egy pici Mikulásbigyót. :D Nagyon ari és még egyszer köszönöm! *3* Voltunk benn egy csodálatos ajándékboltban is, ahol egyből lecsaptam egy japán írásjelekkel teli csomagolópapír szerűségre. *-* Azt sajnálom, hogy nem olyan nagy. T-T

Tegnap Pesten voltam kontrollon ismét... hát... nem javult a jobb szemem. Most úgy néz ki hogy az egyik 100% felett van, a másik pedig 90%-os. -.-" Ez meg is látszik a látásomon, szóval apum azzal jön, hogy talán megint kéne szemüveget csináltatni. (._.) Na de sikerült út közben (ismét csak mobillal a kocsiból XD) képeket csinálnom, amik most egy kis ps segítségével tök jók lettek. ;D Akartam még ma fanficel jönni, de mivel családi banzáj van, egyszerűen nincs erőm az írásra és valahogy eléggé szarul érzem magam... remélem holnapra helyre jövök, mert meló után családi fotózás... Nagyszüleimnek lesz karácsonyi ajándék. Mivel nem vagyok fotogén és bevállaltam ilyet, remélem nem lesz semmi probléma. De furcsa mód az én ötletem volt a dolog. :'D Persze ebben is Anna inspirált. ^-^ Mi lenne velem nélküle... Teljes bejegyzésben Pesti képek... chu'









Megjegyzések