Jpop~ (★^O^★)

Ezúttal nem egy unalmas blogbejegyzéssel jövök. *-* Rá kellett jönnöm, hogy keveset foglalkozok mostanában zenei témával, így néhány klassz muzsikát hoztam nektek. Legalábbis nekem klassz, aztán majd kiderül, hogy tetszik-e nektek is. ^.^

Mikor még ismerkedtem a japán zenével (még nem volt ilyesmi az életemben, mint KAT-TUN vagy Kpop) a jpop-al találkoztam először. De az az igazi jó régi diszkós... nem is tudom milyen. :'D Nos inkább gyaru zenének mondanám, de pontosan azt sem tudom, hogy az milyen... amit tudok, hogy első előadó Miyavin kívül akit megszerettem az Nami Tamaki. *-* A Lovely Complex filmben láttam először és rákerestem a csajra, mert tetszett a frizurája... aztán már a zenéje is.  *(*´∀`*)☆ Bár a régebbi pörgős stílusát jobban szerettem, mint ezt a mostani "túlcukisított" változatot, viszont a zenéjét és a táncát imádom. Érdemes az ÖSSZES pv-jét megnézni!




Óriási kedvencem még a Night of Fire című szám, amely ezernyi feldolgozást tudhat már maga mögött és furcsa mód mindegyiket IMÁDOM! Ahogy elnéztem, főleg ilyen gyarus parapara táncokhoz tolják. Most a Dream változatot tettem be, de a Niko, a Hinoi team és Shotaro Nakamura (cover) verzióit is nagyon bírom. :)

A Blood+ anime remélem nem csak nekem ismerős, ugyanis az Animax is adta annak idején. ^-^ Nem vagyok nagy anime nézős, de elmondhatom, hogy ezt becsülettel végignéztem és az összes évad zenéje kitűnő (Hyde is énekelt egyet *3*). Mind közül mégis ez a szám tetszett a legjobban.


Azt hiszem a Nana című animét nem kell bemutatnom senkinek és ezzel együtt Anna Tsuchiya és Olivia Lufkin neve is mond valamit. ^-^ Ennek az animének az OST-jét csak imádni lehet!



Na erre a fajta zenére mondja az ember, hogy lemegy alfába tőle. :'D Nem igazán vagyok jó a zenék műfajba való sorolásába, de ezt is a jpop kategóriába vettem. Imádom a stílust, a ruhákat meg ezt az egész vámpíros darkos goth lolis dolgot... *-* Két album is megvan az Aural Vampire-től. :'D


Nem épp a kedvencem ez a cicababás stílus (másnak lehet dívás), amit Namie Amuro képvisel, és a zenéjét se sűrűn hallgatom őszintén. Egyetlen egy szám van, amit rongyosra bírnák hallgatni tőle, ami nem más mint a What a feeling. Hasonlóképp kedvelem még Koda Kumi Taboo számát, amit már nem óhajtok berakni, mert így is leterhelem a bejegyezéssel a blogspot-ot. XD


Érdekes a kapcsolatom Ayumi Hamasakival, ugyanis régen rühelltem. Nővérem a világból ki tudott kergetni az Ayumi mániájával és nekem furcsa volt, hogy ilyen hangszínen és ilyen stílusban énekel Nő! Körülbelül ilyen hangfekvése van Gacktnak is (jó nem értek hozzá, de nekem rohadtul hasonlít, mintha Gackt lenne csak nőben :'D). Szóval nekem furcsa volt, de miután időt szántam rá és jobban belehallgattam youtubeon, rájöttem, hogy igazán tehetséges. ^-^ Főleg live videókat nézek tőle, mert lenyűgöző, hogy élőben is milyen kristálytiszta hangja van. *o*


Yui-t is biztos sokan ismerik, elég sok animének csinált már openinget/endinget. ^-^ Rolling Star az egyik kedvenc számom. Amit még nagyon bírok, hogy gitározik. *-*


Glamorous Sky... hát egyszerűen nem lehet megunni. :'D Akár Hyde énekeli (ő írta a dalt), akár Nakashima Mika, ez egy zseniális dal. Mind a szövege, a hangszerelése! Aki nagy Nana rajongó szintén feltűnt neki, hogy a dal a filmben hangozott el, bár ez egy akusztikus verzió amit szintén csak imádni lehet.


Elő fordul, hogy az idő során egy-egy videó eltűnik, ezért elnézést kérek, de hát a sok jogi szarság miatt sűrűn tiltanak le videókat a netről. :'D Kellemes zenélést! Na puszipá! ^-^

Megjegyzések