Jobb kedvvel~

Pindom Pi Pindom, Pindom Pi Pindom!
*-*
...meg kell várnom amíg lemegy ez a szám, mert addig nem bírok írni. (((o(*゚▽゚*)o))) ...na most már oké. XD Hát meghallgattam még azt a pár Jin számot az előbb, amihez még nem volt szerencsém (végre volt rá időm) és wááá!!! *w* Holnap egy órával hamarabb érek melóból, akkor elkezdem a koncertet is megnézni végre, mert csak porosodik a gépemen a sok Yamapi koncerttel együtt. T-T Mondom, hogy nincs időm semmire...Kicsit jobb kedvem van mint legutóbb, sőt! Önfeledtem nevettem benn a melóban, de úgy, hogy potyogtak a könnyeim. Annyira mégsem nagy a feszkó benn, és jókat poénkodtunk ma. Kellett már ez a kis lelkemnek. :) Na Boldog Mikulást Mindenkinek! *-* Kaptam én is benn szaloncukit, na meg anyutól egy kis Mikulást amiben cukorkák voltak. :D Odabenn is Karácsonyi lázban ég mindenki, nagyon szuper... bár furcsa volt hallani az őszbajszos pocakos színésztől, hogy nem akar megint Mikulás lenni... xD És ezt ilyen hisztis hangon. Van akit lefárasztanak az ünnepek...

Ma érdekes napom volt... a röhögés és a szorongós gyomorgörcs egyvelege. Reggel közölték velünk, hogy jönnek a nagy fejesek Pestről és szúrópróba szerűen kiválasztottak minket egy ellenőrzésre. Wtf! Mind be voltunk szarva, hogy most mi lesz, még az igazgatónőn is látszott némi pánik. ._. Nagyon jól jött így délután, mivel akkor van a társalgóban a színjátszós gyerekek gyülekezete... de hál'isten addigra lementek a színpadhoz. Minden nagyon jól ment. O_O Sőt! Meg voltak elégedve a munkánkkal... Nos, ritkán találkozok milliomos üzletemberekkel és rázok velük kezet... szóval a főfőfőfő akárkik voltak ezek a Nemzeti Archívumtól. Jesszus... ._. Még életemben nem izgultam ennyire, de komolyan. Mikor kérték, hogy nézzem meg egy fotó méretét a gépen, hát így... őőő... még egy olyan egyszerű dolog is nehéznek tűnt, hogy jobb klikk és Tulajdonságok. ^.^" A lényeg, hogy minden remekül ment. :) Mostanában én a szóróanyagok archiválásával foglalkozom, és találtam gyöngyszemeket. A Japán meséknek gyönyörű anyagai vannak, és ha találok egyszer egy bazinagy plakátot belőle, tuti hogy elkunyerálom. :D A rizsgombócfalós történetük is japán mesén alapszik amúgy, tök jó, hogy ennyi klassz cuccuk van. És a bábok is fantasztikusak hozzá amúgy! Na meg hallottam máma, hogy arról beszélgetnek benn, mikor 2009-ben Japánban volt előadásuk. *o* Wow! Tegnap meg voltam anyuval shoppingolni! Én!!! LOL. Így még ember fia nem látott engem vásárolni... rohadt olcsón egy csomó cuccot tudtam beszerezni nagy méretben, amik még jól is néznek ki. :D Szeretjük a kisteszkó melletti üzleteket. xD *-* Beszereztem két gatyót, egy lila pulcsit meg egy rózsaszín felsőt (... ah tudom.... még a szemöldökömet is kiszedtem... tragédia :DDD). Csináltam egy kis képösszerakást a bejegyzéshez:


Majd jövök hétvégén vagy holnap egy kis fashion bejegyzéssel, mert van egy csomó klassz képem amit meg akarok osztani veletek, na meg Kame nyáladzást is tervezek még, meg fanficet is jó volna legalább egy fejezetet valamiből feltenni végre. *-* Hamarosan jelentkezem. ChU~~~

Megjegyzések