Japanese fashion

Továbbra se mondanám magam jártasnak a divat világában, és valószínűleg oldalakat sem tudok regélni ebben a témában, de még engem is meg tud fogni egy-két dolog, ha kontárkodok az interneten. :) Mások ezeket inspirációs képeknek hívják, így hát remélem másra is gyakorolnak némi pozitív hatást a fotók (persze ha valakit érdekel az ilyesmi). A gyaru-nak, mint japán stílusnak tudjuk, hogy rengeteg alfaja van, ebbe most nem is mennék bele, mert nem igazán vagyok ebben a világban jártas (még kezdő vagyok ^.^). A lényeg, hogy nekem inkább az elegánsabb, lazább vonal tetszik jobban, a nem agyoncicásított verzió. Minden csak mértékkel és minimális rózsaszínnel. :D Már kezdek megbarátkozni ezzel a színnel, de nagy mennyiségben számomra még mindig gyomorforgató tud lenni olykor... ^-^ Hangulatfüggő a dolog. Amit már bővebben kifejtettem, az a szemnagyítós kontaktlencsék iránti vonzalmam, mely nem akar elmúlni.
Nem merem magam rávenni a használatukra, mert félek, hogy rongálná a látásom, és hát még mindig kell használnom a műtét utáni szemcseppeket. Ami még tetszik, a hosszú szempillák és maga a szemfestési technikák. Egyszerűen imádom, bár tudom, hogy magamnak képtelen lennék megcsinálni. Sajnos én ilyen zárlatos teremtés vagyok, hogy semmi nem sikerül ami női tevékenységként van titulálva. Amitől viszont kiráz a hideg, az a méteres műkörmök és a számomra érthetetlen dolog... miért nem lehet a helyére ragasztani a műszempillát? Ha messziről nézzük még mutatós, hogy próbálnak minél nagyobb szemet varázsolni maguknak a lányok, de mikor már jóval az arcbőrre ragasztják, egyszerűen pocsékul néz ki... A japánoknál még megértem, de a gaijin gyaruk (azaz külföldi képviselői a gyaru stílusnak) mi az istenért nem teszik a helyére? Hiszen nagy szemük van, amire a japánok is vágynak, semmi értelme így az arcbőrre ragasztani. (×_×) Teljesen mindenben azért nem kell keleti sorstársainkat majmolni... :) A nagy körmökre visszatérve, lehet hogy szépek és mutatósak de élni velük szinte lehetetlen... ha már csak a mosogatásra gondolsz, de mondjuk egy még alapvetőbb dologra... a wc-zésre... (._.) fuck!!! Számomra természetellenes... ez van. De szépnek szép, csak nem a mindennapi élethez kell használni. :) Max fotózásokra meg divatbemutatók erejéig elmegy. Ezzel most senkit nem akartam halálra sérteni, csak megosztottam a véleményem, esetleg ha van hozzáfűzni valótok, vagy cáfolat kis irományomra, nyugodtan kommenteljetek. ^.^

A teljes bejegyzésben összeszedtem néhány inspiráló képet. ^-^



Nem épp a gyaruhoz tartozik, de muszáj volt beraknom Nanáról (After School) ezt a képet. *-* Ő annyira szép és tökéletes, egyszerűen ha megnézed bármilyen fotón vagy videón, mindig tökéletes. Nagyon irigylem az arca és a szép haja miatt. :$ Ő egy nagyon jó inspirációs személyiség. :D

Régebben Nami Tamaki volt az, aki inspirált. Mostanában már túlnőtt rajta a cicababa életstílus, de nagyon vagánynak, lazának és energikusnak tartom. :)

   Rucik és frizurák, amik bejönnek   




   Ami stílusban hozzám legközelebb állna   





   Make Up   
- minden hozzáértés nélkül pakoltam ki ezeket a képeket... soha nem ragadtam még szempillaspirált a kezembe vagy bármi ilyesmit, de ezek a képek nagyon megtetszettek, gondoltam megosztom veletek ezt a pár tutorialt, hátha valakit érdekelne, esetleg meg is csinálná magának -




Megjegyzések