Happy New Year

  Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Olvasómnak!  
A fanfiction írás után gondoltam belekóstolok a versírásba is, hát nem tudom mennyire nyerte el a tetszéseteket. :'3 Én legalábbis jót röhögtem míg írtam. Most ugye kéne egy kis áttekintés a 2012-es évemről, de túl sok minden történt ahhoz, hogy ezt fel lehessen sorolni. Mondhatom izgalmasnak talán, de szeretném, hogy a 2013-as még izgalmasabb legyen. ^-^ Hogy mit éltem át? Sikerült levizsgáznom, ezzel hivatalosan is grafikus és lakberendező lettem, majd sikerült is az iskolapadot hátrahagyva egy bábszínházban elhelyezkednem, ami egyszerűen fantasztikus és imádom a munkámat. Sikerült eljutnom életem első japános eseményeire (Japán napok és MondoCon), mindemellett lézeres szemműtéten estem át, ezáltal letehettem végre a szemüvegemet melyet 15 éve viseltem már... Még talán ide venném a 2011-es évből, hogy boldog kisállattartó lettem, imádom az én kis Pötyikémet, aki a legszebb cica a világon és jelenleg halálra van rémülve a petárdák zajától. T-T Megjelent az első írói munkám is manga formájában, nyomtatásban, ami talán a legnagyobb büszkeségem a 2012-es évben (Sensei hozzájárulásával... nem vagyok smucig, hogy ne írjam ki ^-^). :'D Rengeteget mozdulok ki a barátaimmal, új ismertségeket szereztem és végre megtapasztalhatom milyen az, ha az ember végre saját fizetéssel rendelkezik. Wow... Viszont amit hiányolok, az a koncert... ugyanis idén egyen sem voltam (Caramel koncert nem számít XD).
Na hát köszönöm szépen, hogy velem voltatok eddig és remélem ez a 2013-as évben is így lesz, ami új lehetőségeket és kihívásokat tartogat. Jövő ilyenkor már szeretnék a Nippon-on tombolni, ami sajnos idén se jött össze, de jövőre már nem szalasztom el. Terveim között van az egészségesebb életmódra váltás (háh... ezt tuti minden nyomi megfogadja, de soha nem tartja be XD) és minimum az alapszintű japán nyelvvizsga letétele... meg talán ha Miyavi újra jönne koncertezni *w*... nos... én ennyivel megelégednék egyenlőre. De az élet sárgaköves útja kifürkészhetetlen...
Fanficekben Gazdag Új Évet Kívánok Mindenkinek!
(tényleg igyekezni fogok ^-^)
Csókoltatlak Titeket:
A blog kizárólagos és egyedüli fenntartójaként elhíresült Hetedhét országon is túl ismert (chhö... xD) fanfiction írója ~ Andy

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Uhh, mennyi bejegyzést kellett végig olvasnom XD Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, de most kezdtem a fősulit és vizsga időszak van... szar, gyűlölöm, a hátam kellős közepére kívánom XD Hát zenelejátszót nem találtam még, de még próbálgatok, bár nem tudok angolul és ez nagyon hátráltat a keresésben.
ELŐSZÖR
Boldog Új Évet!
A verset meg imádtam! :D Olyat röhögtem, hogy az na... :D Bár a "Egy faluban sincs nagyobb marha,..." részt nem nagyon vágtam le, az valahogy nem illik oda, vagy csak én nem értem a lényegét :D
Lehet csak én voltam figyelmetlen, de arról, hogy mangát csináltál nem láttam cikket? O.O ha volt ilyen röstellem magam. Én idén sem jutottam ki egy japános eseményre sem, pedig szerettem volna menni, bár annyiba kerül, hogy inkább költöm másra a pénzem (Bécsbe akarom elvinni egyszer anyum többnapos városnéző túrára) :) Bár nem vagyok oda Miyavi-ért, ha újra Magyarországra jönne, akkor én is elmennék a koncertjére, tekintve, hogy most kezdek barátkozni a jrock-kal...
MÁSODSZOR
GOKUSEN <3 <3 <3 IMÁDOM MIND A 3 ÉVADÁT :D
Nekem film, ami két részletes, az a kat-tun-5-v6.gportal.hun található felirathoz van. Nem tudom, hogy neked, honnan van, de ha onnan, akkor fel tudom darabolni, és feltudom tölteni valahova, ahonnan jó neked (én a mediafiret szeretem... egyszerű és viszonylag gyors... vagy data.hu, de az csak prémiumban jó) az első széria speciálja fent van a sekai-on, igaz a hardsub link nem működik (már szóltam nekik, éppen most), de a feliratokat le lehet tölteni, és szerintem valahonnan meg le lehet tölteni torrenttel a speciált. Ha nincs torrented szólj és leszedem neked, és fel pakolom a gokusen filmmel együtt. És én is itt szerettem bele Takaki Yuyába *_* de Miura Harumat is megszerettem, de ő a Bloody Monday-ban nyerte el a szívemet XD (túl sok idol van... a végén nem lesz pasim, mert a szívem összes zugában idolok fognak lakni XD). A Koizorát még nem láttam, azt honnan lehet letölteni? *.* Azt sajnálom még, hogy a második évadból nincs speciál, csak ilyen tv-műsor, amit nem lehet neten fellelni és így még lefordítva sincsen T.T
HARMADSZOR
Én is inkább az elegánsabb, lazább stílust kedvelem, de most kezdek átállni inkább egy kicsit bulizósabb, sportosabb stílusra... utálom a stíus váltást, mert ez mindig pénzköltéssel jár... és ha ruhavásárlásról van szó, akkor aztán tudok pénzt költeni XD (de megvárom az akciókat és akkor szabadulok be a boltokba, most is tök jó cuccokat vettem b(^_^)d ) de mondjuk, tetszik az a pulcsi ami a szőke csajon van... a legeslegelső kép a bejegyzésben :) és most élem a sapkás-kalapos korszakomat is, és kiderült, hogy a kalapok tök jól állnak nekem... ami nem pénztárca barát szintén T.T és a sminkek is nagyon tetszenek... mondjuk én szeretem magam sminkelni :D és ezek a tippek... szeretem a finom sminkeket :)
NEGYEDSZER
Hagyjál a kajálással.. szerintem minimum két kilót felszedtem :D >.< most jöhet majd a fogyókúra :D Bár azok a mézeskalácsok nagyon finomnak tűntek :D Nálunk a sógornőm süt mézes kalácsot, a két lánya meg díszíti, idén még aszalt gyümölcsöket is raktak rájuk és feldobta az ízét :) Meg még a mézeskalács házikó, ami hagyomány nálunk, de az én kézügyességem nem elég jó az ilyenhez -.-" én is kaptam ajándékokat, de azért szeretnék néha vissza menni az időbe, mert hát azok a nagy dobozok, amiket akkor kaptam.. az mégis csak más :D
DE
Most már abba hagyom, mert.... túl sokat beszéltem és a torkom már ki van száradva (miközben írok, mondom is) és már az ujjaim is el vannak fáradva :D
Tényleg szólj, ha szeretnéd ha feltöltsem valahova a filmeket (a speciel egy perce jött le, úgyhogy ha gondolod, azt is feltudom rakni, ha más nem becsomagolom a magyar sub-bal együtt és úgy darabolom fel és nyomom fel a világhálóra :D, de a filmmel is meg tudom csinálni ugyanezt. És nem tudom láttad-e a Bloody Monday-t, de ha nem, akkor torrenttel az első évad halálos, úgyhogy azt is feltudom tölteni majd valahova, ha nekem is lejönnek a részek :D a második évadát meg az Egao Fs lefordította ^^)
Légy jó és további pihenést!
Puszi, Ancsi
Andy üzenete…
Szia! :D
Neked is boldog új évet és köszönöm, hogy ismét írtál. ^.^

Hát a versike kicsit béna, de hát ez az első ilyen. :'D Majd jön tavasszal a Kazuyás locsolóvers is. XD
Hát nem egy nagy manga amit csináltunk, a Blush antológiában jelent meg, 10 oldalas kis szösszenet. ^.^ Írtam róla a MondoCon-os bejegyzésemben, mert ott jelent meg először. :D

A Bécsi kiránduláshoz sok szerencsét. *-* (én még sosem voltam külföldön xD). Miyavi koncertet meg csak ajánlani tudom, számomra mind a kettő fantasztikus élmény volt, amit sosem felejtek el. :)

Ami a Gokusent illet... sikerült találnom az első évad speciáljához egy videót, de sajnos bele van égetve az angol felirat. T-T Szóval még keresgetek, bár így is meg tudnám nézni, de eléggé zavaró hogy ott az angol felirat a magyar mellett... Viszont a mozifilmmel kapcsolatban még mindig bajban vagyok. Szintén egész filmet találtam égetett angol felirattal, és az én magyar feliratom is a kat-tun-5-v6-ról van két felé szedve, így nem tudom hogyan rakjam rá a videóra. T-T Szóval még egyiket sem néztem meg. Azt is láttam, hogy a 3. évadhoz van special rész, ahhoz viszont magyar feliratot se találtam. (.__.) Meg ugye a második évad az a tv-s bigyó, az fent van a http://www.hanazone.net-en, de szerintem abba is bele van égetve az angol felirat és ahoz sincs fordítás... -.-"
Hát ha legalább a mozifilmmel kapcsolatban tudnál nekem segíteni, már annak nagyon örülnék. :D Mediafire tökéletesen megfelelne. ^-^ Persze ha torrent van, az is jöhet, mert van hozzá programom. :D

A Bloody Monday-t én is meg akarom majd nézni, de hát látod, hogy a goksuenre is csak most jutott időm, mindig van valami amit nézni szeretnék, de csak lassan haladok. T-T Koizorát a haniko fansub fordította, de sajnos már megszűntek és mindent leszedtek az oldalukról. Nekem megvan dvdn, de belevan égetve a magyar felirat a filmbe, így nem igazán tudom hogyan juttathatnám el hozzád. Lassú a netem meg nem igazán értek a filmfeltöltéshez... (._.) De ha megfelel, a dorama változata fent van a d-addictson: http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_65747.htm (bár ezt én se láttam még, csak a filmet és Miura a filmben van benne -.-") De nézz még szét a magyar fansubok között, hátha van még valaki aki megcsinálta a fordítást. :D

Hát a fashion témákban ugye nem vagyok jártas, de próbálok jó dolgokat összeszedni a neten, hátha valakinek hasznára lesz. Örülök, hogy tetszik. :D

Írj máskor is. *.*
chu~
Ancsee üzenete…
Szia!
Már alig várom a locsolóverset! :D Amúgy nem akarok megijeszteni senkit, de hallottam (valójában olvastam XD) olyan pletykát, miszerint Kame kimegy félévre külföldre dolgozni... IJESZTŐŐŐŐŐ!
Köszönöm a kívánságot, remélem sikerül összeperkálnom rá a pénzt... bár kezd elhagyni a remény szikrája, tekintve, hogy most majd lesz egy brutális kiadásom (|O.O|) T.T .
Gokusen 3 specet megcsinálta az egao fs (egaofansub.blogspot.com) éééééééééééééés van egy jóóóóó hííírem is :D FTP-vel áttudtam szedni a Gokusen 1 spect égetett magyar felirattal :D (a harmadikhoz is ez van). A bloody monday 1. évada már "majdnem" meg van... már csak a hetedik résszel szenvedek, de azzal nagyon, mert mindig MEG ÁLL és már a hajam tépem miatta (égetett angol feliratos verziót persze simán lehozta -.-"") és a második évadot szerencsére megcsinálta az egao. És köszönöm a Koizorás infókat ^^
És ha te nem lennél akkor a fashion után nem is érdeklődnék... pedig nagyobb belátást nyújtana Japánba is :) A hétvégén volt egy film, a címe Megkavarva (The Ramen Girl) és Japánban játszódott... bár szerintem nem nyújtott akkora élvezetet, de benne volt az öregember a Kurosagiból (YamaPis sorozat), meg ha láttad Kame sorozatát a Tattat, akkor Kame figurájának az anyukája is benne volt... és én RÖHÖGTEM a magyar szinkronokon, bénák voltak, nagyon, de jobb, mint pl. a Dong Yi (kóreai dorama) szinkronizálása... az borzalmas volt...
Na mindegy, abba hagyom a szájmenést, holnap elkezdem feltöltögetni a dolgokat és majd írok ide egy újabb bejegyzést CSAK linkekkel :) És lehet még egy picike kérdésem? Lesz a közel jövőben (nálam az 2-3 hónapig tart ^^) ficu friss? Nem siettetésből, de már Akame hiányban szenvedek, és annyira várom YunJae-s írásodat is :)
Légy Jó! Hamarosan küldöm a linkeket!
Puszi, Ancsi
Ancsee üzenete…
Szia!
Itt a mappa, amibe töltöm fel a Gokusen filmeket :) Mint mondtam az első évad speciálját is felnyomon. Én a Total Commandert használom, nem tudom, hogy milyen a HJSplit, ha esetleg azt használod, ajánlom, hogy a crc fájlt is töltsd le és akkor még a kiterjesztéssel sem lesz gondod :) A speciál 13 részre sikerült összedarabolni (+crc) és még feltöltés alatt áll... és holnap is ez lesz az állapot :) Nem tudom, te milyen videó progit használsz, de ha külön van a felirat és a film, akkor ha ugyanaz a nevük a lejátszók automatikusan rákonfigurálják, míg te nézed :) (De szerintem ezt tudtad :D ) Ha még sem lenne így, én a VLC-t használom, vagy a KMPlayer. Mindkettőnél beállíthatod a feliratot :) Jó filmezést és töltögetést! :)
Andy üzenete…
Hali!
^-^ Na hát tegnap visszaírtam ide neked, de úgy tűnik nem küldte el. (.__.) Elég sokszor járok így ezzel a kommentes dologgal. XD
Kame menni művelődni külföld... erről szeretnék bővebben is 'hallani' ha nem probléma. :D Kíváncsivá tettél. *.* (remélem ide gyün xD)
Köszönöm a linkeket. :D A Gokusen 3 speciálját már sikerült is leszednem, nem is tudtam hogy le van fordítva. *3* Ma este lesz mit mozizni. ^-^
A mozifilmet is leszedtem amit voltál olyan aranyos feltölteni, de sajnos a 009-es part (vagy hogy is írják xD) hiányzik, így nem tudom hiba mentesen összerakni. T^T Amúgy nincs problémám a videó összerakásokkal és lejátszással. :) De azért köszönöm a leírást.
Már várom az első évad speciálját is. *w* Jaj nagyon hálás vagyok, hogy feltöltöd ezeket nekem. :D
A The Ramen Girl-t én is láttam. :DDDD Tök jó film volt, nekem nagyon tetszett.

Ami a fanficeket illeti... omg! Már más is rugdos a dolog miatt, hogy mikor látok hozzá folytatni a dolgokat... Az utóbbi időben már ihlet és hangulat is van hozzá, komolyan mondom, de időt nagyon nehéz rá szakítanom. A japán tanulással is nagyon el vagyok maradva és a munka miatt meg hétköznap egyáltalán nem érek rá ilyesmire.
Próbálok a közeljövőben valamit összehozni, rengeteg tervem van, csak a megvalósítással vannak picinyke problémáim. ^-^ De ígérem igyekezni fogok. :)

Még egyszer köszi a linkeket és hogy írtál. *.*
(na meg a 9-es part kéne még... omg! nagyon látni akarom már tanárbácsi Kamét. XD)
Andy üzenete…
Megnéztem a Gokusen movie-t!!!!! ANNYIRA FANTASZTIKUS VOLT!!!! (most lett vége) KÖSZÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM!!!! *^* Hálám örökké üldözni fog!!! *-*