Gokusen (●´∀`●)

Hát kérem alássan meg volt a Gokusen maraton, bár még vannak hiányosságok. Elmondhatom, hogy egy hét alatt végigtoltam 3 doramát: Tatta hitotsu no koi, Gokusen 1, Goksuen 3. A második évad már évek óta megvan természetesen (Akame forevör xD). A Tatta hitotsu annyira nem nyerte el a tetszésemet. Kame édes volt meg minden, de a töménytelen mennyiségű reménytelen szerelem... hát engem sok minden idegesített benne, hogy ezt nem így kéne ezt nem úgy kéne. Bár mindenki kombinál filmnézés közben. Azért klassz volt és a vége is tetszett. ^-^ Gokusen első évad is nagyon tetszett, MatsuJun nagyon ari. *w* Meg hát ott van még Oguri meg Hiroki. :$ Imádom őket. Viszont míg az első évadban egy bandavezér volt, addig a harmadik évadban már kettő. *q* OMG! Hasonló sipákolós fangörcsök jöttek rám Miura Haruma és Takaki Yuya láttán mint Akaménál. = *ω* = Teljes szerelem!!! Már most százával szövődnek a fanficek a fejemben, akár a történet folytatásra, akár a két színész életével kapcsolatban. :$ Annyira édesek és az a nézés ami "meghalsz köcsöööög" helyett jelentheti akár azt is, hogy "letépem a ruhád baby" *-* Orrvérzésben elhaláloztam ezektől a pillantásoktól. Harumához már volt szerencsém a Koizorában (ahol meghalt és rengeteg bőgtem te jó ég...), és egy pillanatra megállt a szívem mikor az utolsó részét néztem a Gokusennek. (._.) Már perelni akartam a tv csatornát, hogy ezt nem tehetik az idegrendszeremmel, nem halhat meg megint. xD Na ez most egy kis spoiler volt. ;D Magasan az egyik legjobb dorama amit valaha láttam. *-* Első évadot megtaláljátok a sekai fansubon, harmadikat pedig a akkapuru fansubon. Ajánlom mindkettőt. *-*


Ami még hiányzik az az első évad special része és a mozifilm. :$ Egyszerűen sehol sem találok hozzájuk videót. Bár főleg a mozifilmet akarom látni, mivel Kame visszatér mint tanár, és annyira idegesít, hogy nem láthatom még... Két részre szedett verzióhoz van magyar feliratom... ha valaki tudna segíteni ilyen videó letöltésében, azt megköszönném, mert elvonási tüneteim vannak Kame és Yuya miatt is. :$ Annyira megszerettem Yuyát. Imádom! Gyönyörű, nyuszifül, cukorborsó kis méregzsák... *.* Szerelmes vagyok! Amúgy egy pillanatra el voltam ámulva, mikor először megláttam. Teljesen úgy nézett ki, mint Hayato (Jin játszotta a 2. évadban). O.O Lehet ez is volt az oka, amiért totál beleszerelmesedtem. :$ Remélem tud valaki segíteni nekem az első évad special videójának és a mozifilm videójának megkeresésében. Nyahhh! *-*


Teljes bejegyzésben találtok képeket! *-*









kyaaaaa *q*

Megjegyzések