Egyél még egy kicsit... ^-^

Na hogy telnek az ünnepek? (^-^) Remélem senki nem zabálta halálra magát úgy mint én. (×_×) Ma is vendégségben voltunk és őhhh... ha 9 féle kaja nem volt, akkor egy sem. XD És persze az embernek ilyenkor muszáj mindenből halálos mennyiséget magába tömnie, de úgy ám. :D A karácsony miatt felbuzdulva készítettünk mézeskalácsokat. (*-*) Úgy nézzétek, hogy én nyújtottam, szaggattam és díszítettem (na meg tesó is besegített a díszítésbe, de az enyémek akkor is jobbak lettek. xD). Csináltam ilyen kawaii fejeket meg sok cicát. (*-*) De volt ott ET, Poirot, ordító fej, Adidas logó, fagyi meg minden olyan dolog, ami a karácsonyhoz kapcsolódik ugye. xDDD Nem akarok senkit azzal untatni, hogy miket kaptam Karácsonyra (ugyanis az idén szegény volt a Jézuska xD), de azért kaptam egy-két dolgot, pl. ma ezt a Nivea-s tusfürdőt meg kenőcsizét (^-^). Papámtól meg egy könyvet, amit lehet hogy ki fogok olvasni, annak ellenére, hogy utálok olvasni. :D Novellák vannak benne. Írói szemmel nézem majd, hátha tanulhatok belőle valamit (öhm... nem sok könyvvel rendelkezem XD). Felfigyelve a szekrényemen halmozódó tetemes mennyiségű testápolós arckrémes kenceficékre, gondoltam csinálok róluk egy csoportképet. :) Ez a rossmann kirakat az idők során növekedett egyre nagyobbra és rájöttem, hogy nem is nagyon használom őket. (._.) Talán a nőiesedés első lépése az lenne, hogy igénybe veszem eme csodákat. XD Ahogy mondani szokás, nem árt a bőrömnek egy kis kényeztetés, főleg mivel a halálos adag ünnepi csokoládé hatására tönkretettem a bőrömet pattanásokkal. xD Na hát nem regélek én sokáig, de még jövök bejegyzésekkel, mert annyi mindenről akarok még írni a szünetben. (*-*) Bejegyzés végére betoltam két képet a ködbe burkolódzó erdőről, ami itt van a házunk mögött. (._.) Ijesztő, nem? :D Chu~



ezen azé van egy kis photoshop ;D de klassz...

Megjegyzések