Yoooo (*´∀`*)☆


No hát csókacsaládnak gondoltam adok hírt jómagamrú. (^▽^) A Halloween nem telt valami izgalmasan... még horrorfilm nézésre sem volt mostanában huzalmam.
(; ̄Д ̄) Ezeket a fantasztikus új smiley-kat innen csórtam, és azt hiszem a jövőben is fogom őket alkalmazni, mert unalmasak a régiek. (゜-゜) Van egy olyan sanda gyanúm, hogy mostanában nagyooon sokat fogok blogolni, mert késztetést érzek, hogy éjjel nappal csináljak rajta valamit. Most pl alig bírom megállni, hogy a több száz YunJae képet és animációt amit a napokban összeszedtem ne pakoljam fel egyszerre. (ღ˘⌣˘ღ) Annyi fanfiction van a fejemben, de egyszerűen nem tudom rászánni magam az írásra... pedig akarok velük írni, csak nem érzem, hogy annyira ismerném őket, hogy jó történet szülessen belőle. (. _ .)
Rátérve picit magánéletemre is, ahhhh VAN MUNKÁM VÉGRE!!! Most már biztosan állítom, hogy SIKERÜLT! ヾ(@゜▽゜@)ノ Szóval bábszínházban fogok dolgozni, ami tök izgalmasan hangzik. Hétfőn már kezdek is. *-* Voltam üzemorvosnál, csináltattam saját bankszámlát, voltam tájékoztatáson és még egy tárlatvezetést is csináltak az új alkalmazottaknak (persze nem a bábszínházban, hanem a Bozsó Gyűjteményben, ahol a tájékoztatást megtartották). Fuu... annyira király volt. “ヽ(´▽`)ノ” Láthattunk olyan zártkörű kiállítást, amit kétévente csak egyszer láthat az ember, meg órakiállítás is volt. Gyönyörű volt minden, a végén megdicsértem a kiállítást a hölgynek is aki körbevezetett bennünket. Hétfőn a Városházán kezdek ismét, még néhány dolgot el kell intézni, aztán délután már mehetünk a színházhoz. (._ .) Nagyooon izguloook. Leginkább attól félek, hogy alul teljesítek az elvártnál és csalódást okozok. Mindig ez a problémám, ezért is félek új dolgokba belevágni. Na de fizetést hetente fogok kapni, és egész jó ahhoz képest, hogy csak közmunka. Reggel 7.30-tól délután 16-ig szól a munkaidöm. ಥ_ಥ Kicsit kétségbeejtő... szorítok magamnak, hogy hamar hozzászokjak.
Asszem nem ontom tovább a sorokat, mert Pötyi cicám itt alszik mellettem és halálra szeretgetem, plusz kedvet kaptam egy kis yaoi olvasásra. *-* De fogok még jönni mindenféle bejegyzéssel, lehet hogy holnap, de lehet, hogy még ma.
Chu~ ヾ(´▽`;)ゝ

Megjegyzések