Vége egy fárasztó hétnek...

Először is, nagyon remélem,  hogy nem lett gáz a blog új külseje. Pár javítanivaló is ráfért már, pl. elavult zenék kicserélése meg néhány hibás videó javítása. ^-^ Biztos lesz egy kis idő, mire én is megszokom a változtatásokat rajta, de már kellett szerintem. Muszáj néha megújulni kicsit. Persze lesznek még rajta fejlesztgetések, csinosítások, de az alappal legalább már elkészültem. Gondoltam írok egy gyors bejegyzést, mert már fáradt vagyok, így kicsit lerövidítem a munkával kapcsolatos beszámolómat. :)


Nos a hely csúcs-szuper!!! *-* Mindenki nagyon kedves, aranyos, segítőkész és jópofa. A helynek is megvan a maga hangulata és már a második napon otthonosan érezhettük magunkat. Ha még nem említettem volna, van még három archivátor (terminátor xD) munkatársam, akikkel együtt dolgozok, közülük az egyik a barátnőm. A társalgóban dolgozunk a tetőtéren (bár a fiúk már leköltöztek a pincébe bábokat fotózni) és szkennelgetéssel kezdtünk a munkánkat. Ugye ennek az egésznek az a lényege, hogy mindent archiválni kell amit csak találunk, ezt később fel kell tolnunk a netre, mert valamiféle kulturális gps fejlesztéséhez kell (ne kérdezzétek XD). A lényeg, hogy fontos munkánk van (bár egyenlőre kicsit egyhangú) és a fizetés is egész jó. Ma vásároltam egy gatyát meg egy pólót az első fizumból és olyan fura érzés. :D Legszívesebben el sem költeném, annyira szeretnék vele spórolni. Ha körül kéne írnom jobban a bábszínházat, azt mondanám... elvarázsolt. De teljesen. :) A színészek is annyira aranyosak, és megengedik hogy hétfőn beüljünk egy előadást megnézni. Már alig várom. *-* Kicsit mintha újra élném a gyerekkoromat. Itt a honlapja, ha valaki kíváncsi lenne rá. Csináltam benn néhány fotót, persze úgy photoshoppolva, hogy még véletlenül se adjak ki semmilyen információt, ami nem szükséges. :$ Nem igazán tudom a jogi dolgokat. Láthatjátok milyen klassz a hely, a falak tele festményekkel, rajzokkal, néhol bábok lógnak be itt-ott. A szárítón a jelmezek befigyelnek. XD Az alsó két képen a munkaterepünk látható. Kicsit érdekesen fényképeztem, így lehet látni az összefüggéseket. :D Egy helyről fotóztam mind a négyet. Annak is nagyon örülök, hogy van konyha és használhatjuk a mikrót, meg úgy bármit. *-* Így lehet, hogy be tudok iktatni normális étkezéseket a napirendembe. Na de most már megyek, majd még mesélek, hogy milyen a meló, elvégre még csak az első héten vagyok túl. ^-^"

oyasumi~

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Húúú, gratulálok a munkahelyedhez. A képek alapján nagyon jó hely lehet ^^ én csak szimplán egy elcseszett nyelvvizsgán vagyok túl, meg a KAT-TUN 2012-es konciját néztem végig már 2x *.* . Hú, basszus nagyon állat lett, töltsd le minél előbb: itt egy link: http://lobanheridanofukushu.blogspot.hu/2012/11/dvd-kat-tun-live-tour-2012-chain.html
A gond, hogy rohadt nagy a fájl, több, mint 5 giga, de 3 órás :D és nagyon megéri :)
Csak megjegyzésként írom, hogy ha fent lesz a neten angol felirattal, akkor az egyik fansub lefordítja magyarra, így az mc-ket is lehet majd élvezni (bár ennél anélkül is lehet, szerintem) :D
Ha nem jönnek le, szólj, ugrok és feltöltöm neked őket.
Még egyszer gratulálok a munkahelyhez és tényleg nagyon jó az új dizi, ja és a zenék is szupik.
Üdv, Ancsi
Andy üzenete…
Ah köszi, nagyon aranyos vagy. *w* Főleg azért mert adtál linket. *0* Két napja keresem a koncertet de még nem találtam semmit (nem vagyok jó a keresgélésben XD). Az a gáz, hogy nincs semmi helyem a gépemen, így még nem tudom leszedni rögtön, pedig már úgy megnézném. >.<
Nagyooon köszi a linket. *-*
Ancsee üzenete…
Nincs mit, nagyon szívesen ^^