Tegnapi kirándulás~ 。◕‿◕。

Nem kell túl nagy dologra gondolni, csupán Pestig mentem és ott sem sok mindent csináltam, mégis jó volt egy kicsit kikapcsolódni. ヾ(゚∀゚ゞ) A cél amivel felmentem eredetileg a kontrollvizsgálat volt a szememmel, de mivel unokatesóm ott lakik a klinikától nem messze, így őt is meg tudtam látogatni. ヾ(*´∇`)ノ Nagy mázli, hogy kijött elém a Népligetbe, mert bajba lettem volna a villamos fel-és leszállással. (º_º) De legalább többet tudtunk dumcsizni. Odafelé a buszon rendesen paráztam... az autóbalesetem óta nem szívesen utazok egyedül messzire (一。一;;). Lényegében ez volt az első alkalom, hogy egyedül utaztam ilyen messzire, de a telefon és a füles - na meg Jin megnyugtató hangja - csodákra képes. (´∀`)
Sétáltunk is egy kicsit Óbudán, meg voltunk az Euro Centerben. (´ε` )♡ Meglettem hívva cappuccinóra. Először láttam életemben olyan liftet, ami átlátszó és az épület oldalán (igazából belsejében volt) ment felfelé. (º_º) Számomra lenyűgöző látvány volt, mivel még csak doramákban láttam ilyet. A hazafelé út is szerencsére zökkenőmentesen ment, bár a buszon nem volt fűtés és rohadt kényelmetlen volt az ülés is... A klinikán meg felírtak valami éjszakai zseléizét a szememre, mert túlságosan kivan száradva. (º_º) Höh... érdekes lesz. Csiniztem néhány képet is:





Ennyi volt a tegnapi nagy kaland. *-*

Megjegyzések