Holnap meló~ (。・ω・。)


Tehát a címből adódóan iszonytatosan izgulok-idegesvagyok-mindjárthányok szindróma van. Csak így lazán... Hetek óta tartó intézkedések, levelezések és telefonálgatások után végre halálbiztosanezerszázalék, hogy holnap van az első munkanapom és mehetek 9-re a bábszínházhoz ahol nem más fogja osztani az észt, mint a híres bábkészítőnéni. Háh... (ノ ̄д ̄)ノ Még mindig nem tudok egy csomó kérdésemre választ, melyet megfogalmazni is nehézkes, de biztos lesz jó idő mire belerázódok az ottani életbe, bár mindenki halál aranyos, rendes meg a hely sem valami leszakadt épület, barátságos kis otthonos nah... Persze nekünk, fiatal archiválóknak két munkavégzési hely között kő választanunk. Kettő azaz Kettő ember lemegy a pincébe bábukat fotózni (hjuj ott szarnám össze magam... utálom a pincéket), másik kettő meg uzsgyi fel a padlásra papirosozni. Kíváncsi vagyok a holnapi kivitelezésre, de ha egy megoldás van, a két fiú már indulhat is a pince felé, mi meg barátnőmmel választjuk a padlást. Életemben először fogom használni a lapolvasó masinát, mely ismertebb nevén szkenner... és mivel jómagam síkhülye vagyok a modern technológiához érdeklődve várom a fejleményeket. (* ̄з ̄)
Gondoltam megosztom bánatom, hogy mennyi mindent szeretnék csinálni és mennyi mindenre nem jut időm. LOL. Midőn végre sikerült kiolvasnom a Gésa emlékiratait (úgy cirka fél év alatt) és a pár napja belekezdett tékasztoris bloggal az imént végeztem, olvasnivalóm nagyon már nincs, kivéve néhány megkezdett ficcet amit most már illene végigtolnom. Ez vonatkozik a sajátjaimra is. (.__ .) Mert, hogy ott van egy csomó... na meg az újak... meg az a milliónyi YunJae ami a fejemben van. Lehet, hogy a szeretethiány miatt, de minden gondolatom lefekvés előtt esténként "...és akkor Yunho lassan közelített Jaejoong felé, majd szoros ölelésbe vonta annak reszkető testét". Omfg, micsoda elcseszett perverz lettem!!! Hétvégén próbálok összebarmolni valamit ficc ügyileg, mert most már nekem is hiányom van. Mivel már van fizum is, beszerezhetném a hiányos manga sorozataim maradék darabjait, de annyira nem akarom elcseszni a pénzem... Gyűjtök, hogy jövőre mehessek Japánba de hjajj... nagyon sokára lesz az még. -.-" És akkor itt van még a gitárom!!!
Hogy is feledkezhettem meg szent célomról - mikor megvettem a gazdaságos Lidl-ben - hogy én biza rocksztár akarok lenni Miyavi hatására? Még ha az nem is... de legalább egy kibaszott hull a pelyhest eljátszani rajta... -.-" Előző japán házim javítva megérkezett, melynek 4 oldalas tartalmára csak ennyit firkantott tanárbácsi: 1. oldal - remek, 2. oldal - szép, 3. oldal - jó, 4. oldal - remek munka. Hát nem volt túl bőbeszédű, de megnyugtató, hogy japán tantárgyból eddig kitűnő tanuló vagyok, mivel egy rohadt hibát se vagyok képes ejteni, bezzeg a németnél... XD Na nem fosom sokáig a szót amúgy, majd jövök valami frissel valamikor... ha végre beáll egy normális napirend az életemben. Tervezek én itt még fashion bejegyzéseket, egy kis YunJae ismertetőt (hogy tágabb fogalmat kapjanak azok, akik nem ismerik eme két adoniszi ógörög félistent) és persze fanficeket meg dizájnváltást. Na meg majd mesélek, hogy mi a helyzet életem első cool munkahelyén! (Nem vicc... láttam japán gésa meg kimonós babákat a pincében... nagyon állat.)
Na kockacukor! :D

Megjegyzések