White The Melody of the Curse

Nem igazán szoktam külön bejegyzést szánni egy-egy filmre, de erre most úgy érzem, hogy muszáj. :) Jelenleg azzal szórakozom, hogy a régi videokazettáimról megkeresgetem a filmeket neten és kiírom őket dvd-re. Épp a filmek után kutattam mikor találtam egy honlapot, aminek a horror kategóriájában találtam egy csomó ázsiai filmet, amit még nem láttam. *-* És mivel oda vagyok az ázsiai horrorokért, ez számomra a mekka. :'D És mikor megláttam hogy a White The Melody of the Curse fent van... hát... totál kész voltam. XD Zenés kpop-os koreai horrorfilm, amiben Eun Jung a főszereplő. Vicceltek? Totál oda voltam meg vissza és ez azután sem változott, hogy megnéztem a filmet. :) Nem csalódtam (talán a magyar feliratban egy kicsit, mert eléggé gáz volt :'D). Maga a film a zenékkel fantasztikus volt. Kicsit olyan érzésem volt, mintha a Dream High horrorváltozatát nézném. xD Ami a legdurvább, hogy az a bizonyos gyilkos nóta nem megy ki a fejemből. :) hayaghe hayaghe hayaghe!!! A régebbi változata a kedvencem a dalnak. :D Nagyon tetszett a színészi játék is, bár reménykedtem (SPOILER) hogy a végére életben marad valaki. :'D Őszintén volt egy rész, ahol halálosan megijedtem és eldobtam a kezemből a laptopot. XD És ilyen ritkán fordul elő velem. Az After School is szerepel a filmben, sőt... szinte csak idolok vannak benne. :D Elég érdekes nézni, ahogy sorra hullanak a híres sztárok. Csak ajánlani tudom mindenkinek, mert tényleg izgalmas, néhol talán félelmetes és rohadt jó a zenéje. :D Eun Jung-ot nagyon furcsa volt ilyen szerepben látni. (Mindenki úgy bánt vele, mint egy kiégett idollal, holott szerintem tök fiatal, szép és tehetséges még mindig.)
A film tartalma:
A Pink Dolls pop zenekar kiad egy remake-t a White-t egy névtelen szerződőtől.Az elnök eldönti hogy valakinek főénekesnek kell lennie.Ezek után furcsa dolgok kezdenek történni… átkozódás. irigyelés, féltékenységek, gyilkos hajlamok, bosszúvágyak alakulnak ki és természetesen a halál el nem kerülhető.
Letöltése: http://www.tutimozi.com/white-the-melody-of-the-curse-2011 (a filegag letöltését ajánlom, én is onnan szedtem) Ha valakinek szüksége lenne segítségre a letöltéshez, az szóljon és segítek, ha valamit nem ért. :)

Előzetes:
SPOILER! A dalok meghallgatása előtt szerintem nézzétek meg a filmet, úgy izgalmasabb.
A dal régi változata (ez a kedvencem :D olyan retro)
Feldolgozott változat (ez is iszonyat fullos *-*)

Megjegyzések