Hamarosan szombat!!! *-*

Oh jesszus már kezdtem belefulladni a tömérdek yaoiba, melyeket folyamatosan töltögetek lefelé gépemre hatalmas unatkozásaim végett és most~ nyuhuhu Szombaton megyek animaconra a barátaimmal!!! *-* Ahh hát ez is megvalósul végül. Nagyon boldog vagyok és várom már a holnaputánt, addig csak kettőt kell aludni. Az is igaz, hogy régen mozdultam már ki, így remekül fog jönni, hogy egy kicsit lefárasszam az agyamat és Sensei-el is találkozhatok végre több mint fél év után és egyszerre vehetjük kezünkbe első közös művünket nyomtatott formában. *-* Alig várom!!! Eldöntöttem, hogy jövőre az antológiába pályázni fogok írásos művel. Ha ez megvalósult, hogy bár manga formájában, de egy ötletem megjelent, hátha szerencsém volna egyénileg is. Nagyon várom, hogy végre a kezembe tarthassam az antológiát és Sensei-re is büszke vagyok, amiért ilyen keményen dolgozott vele. ^-^ Bár ez még csak az első mangája, de ha keményen dolgozik még nagyon sokra viheti. :) Ilyen sexys bishiket csak ő tud rajzolni. *w* Most éjszakára már nem akarok sok mindenről fecsegni, az utóbbi időben így is egy csomó felesleges dologról írtam, csak el akartam újságolni a hírt. :) Természetesen lesz első conozásomról részletes beszámoló is és készítek nagyon sok fényképet majd. *3* Holnap is megyek Pestre amúgy, szemvizsgálatra, úgyhogy egyenlőre erre a dologra koncentrálok. Remélem végre lentebb veszik a szemcsepp adagolásának számát, mert mindig elfelejtem estére, hogy aznap mennyit is cseppentettem. ^-^" Azt is remélem, hogy jobbak lesznek az eredményeim, mint legutóbb. Nem érzem a látásomat tökéletesnek és ez megijeszt. :$ Próbálom a gondolataimat elterelni arról a tényről, hogy még mindig nem jelentkeztek a bábszínházból a betanítással kapcsolatban... félek hogy nem lesz belőle semmi. Mindenesetre szombaton jól fogom magamat érezni - és megint vonatozhatok waaa *___*. Legközelebb beszámolóval jövök, azután pedig fanficcel, ha végre ráveszem magamat az írásra.

oyasumi, chu~

Megjegyzések