Fashion ~ Japán, Korea

Fuh, hát nem gondoltam, hogy valaha csinálok egy ehhez hasonló bejegyzést, mivel távol áll tőlem a mai modern divat (sajnos). Tumblr-ös oldalamat is azért üzemeltetem, hogy ott éljem ki ezzel kapcsolatos 'vágyaimat'. :'D Mivel már egy hete nem írtam semmit a blogba, gondoltam összedobok valami hasonló kis finomságot, hogy legyen mit nézegetnie az olvasónak, bár az utóbbi időben nem érkeznek kommentek és a látogatottság is lecsökkent. :$ Nem tudom, hogy az Akame válság okozza eme problémákat, de azért jól esne, ha nem csak a fanfictionök miatt járnának fel sokan - akik ráadásul még egy üzenetet se képesek dobni, hogy elolvasták vagy valami. -.-" Ami a chatet illeti, gondolom feltűnt már másnak is, hogy eltüntettem mivel folyton jöttek rá a buzi reklámok és ez roppantul idegesített. XD Visszatérve a témára, összegyűjtöttem néhány nagyon klassz képet ruhákról / stílusról, ami igazán tetszett nekem az utóbbi időben. :)


Régebbi bejegyzésemben már írtam a japán gyaru stílusról, ami nagyon tetszett mostanában. Azt nem mondom, hogy én magam is hordanám ruháikat, csupán a nagy szemekért voltam oda annyira. *-* Bár azt tudom magamról, hogy - mivel így sem használok sminket - a nagy műszempillákhoz se lenne türelmem, és azt is hallottam, hogy ezeket a szemnagyítós kontaktlencsék is igen károsak a látásra. :$ Eléggé elszomorodtam, mert szívesen kipróbáltam volna, de az is biztos, hogy nem kockáztatnám a frissen szerzett "látásomat" ilyesmivel. :D (Azt viszont sohasem fogom megérteni, hogy a gyaruk miért ragasztják jóval szem alá a műszempillát... sztem borzalmasan néz ki... -.-") Persze ettől függetlenül még ki tudja fejezni magát az ember egy csomó mindennel, mint például az öltözködés. Na hát én is ezt szeretném elérni, mihelyt lesz munkám, az első fizetésemből fel szeretném újítani ruhatáramat. Mindig is eléggé fiús ruháim voltak, és most sem szándékozok harisnyákat meg szoknyákat vásárolni magassarkúval ×_×, de ennek ellenére ilyen stílussal is lehetnék valamivel... öhm... modernebb. :'D Őszintén van egy csomó ruha a szekrényemben amit már nem is használok, de megtartottam őket, mert ha kidobnám... olyan üres lenne a szekrény. Hahah. xD Jelenleg úgy áll a helyzetem, hogy egy állásinterjúra sem tudnák felöltözni, mert nincs hozzá illő ruhám. :$ Csak sportos szabadidőruháim vannak, meg férfi pólók. :'D Omg! Tegnap jöttem rá, hogy ez már tűrhetetlen. xD De az a baj velem, akárhányszor megyek vásárolni ruhát sosem veszek semmit mert meglátok valamit ami nagyon tetszik, és még jó is lenne rám, akkor is lebeszélem róla magam mert... jaj ez túl drága, vagy most nincs kedvem ruhát próbálni, vagy ez túl jó hozzám. xD Tényleg nem könnyű velem shoppingolni. :'D Persze a fogyókúrám se áll nagyon sehogy... ugye tudni illik a fogyasztótablettáktól híztam 10 kilót, és nyár eleje óta abból még csak 7-et sikerült leadnom... micsoda pazarlás... egy csomó időt elpazaroltam!!! De már alakul a dolog, csak nehéz kivárni. -.-" És januárig szerettem volna megszabadulni 20 kg-tól minimum, hogy tovább tudjam folytatni még 20-al a dolgot. xD Szép is lenne... hát nem adok bele túl sokat a dologba az is biztos. :'D Lusta disznó vagyok.
Ismét elkanyarodtam a fashion témától. :3 Nos...az ideális ruhatárról nem sokat tudnák írni, elvégre az ember azt veszi meg a boltban, ami épp megtetszik neki, vagy lehetősége van rá megvenni. Csupán képeket szedtem össze az elképzeléseimről... sajnos némelyik a megfelelő alkatot is megigényli, mint a rövidnadrágok, de szerencsére most jön a tél. HAHA. xD Eme macis rózsaszín pulcsi pedig... hát valami szokatlant is bele kellett raknom a képek közé. :'D Irtó aranyos és a kínaiban is láttam ehhez hasonlóakat. Volt nyuszis is. *w* Rettentő cukik voltak. :) Eléggé üresnek és fecsegőnek érzem ezt a bejegyzést is... nem tudom mi van velem mostanában, még egy blogbejegyzést se tudok normálisan megírni, ahogy akartam. :'D Inkább nézzétek a képeket:















További képeket láthattok ezen az oldalamon:
Nagyon sokféle képet szoktam ide gyűjteni, ami megragadja pillanatnyi figyelmemet. *-* Főleg a We heart it oldaláról csórom őket, mert ott annyi fantasztikus dolog van egy helyen. :'D Néha, ha csak lazítani akarok benyomok egy kis zenét és nézegetem a képeket. Eléggé inspiráló és feltöltődök energiával. Komolyan próbálja ki az, aki szereti az ilyesmit mert beválik. ;D Amúgy fashionon kívül találhattok a lapon elvétve yaoit és bishiket is. :$ ;D Az csak úgy mellékesen.

Ennyi voltam mára~ chu
UI.: mmm... már tervezgetek a blognak egy teljesen új elrendezésű dizájnt. :'D ráérek ugyebár...

Megjegyzések