Dance with me~

Egy újabb, ezúttal fangörccsel teli bejegyzéssel jövök. ^-^ Bár az utóbbi időben nem igazán "görcsölgettem" kedvenc idolkáimra, de így is akadnak újdonságok melyeket meg akarok osztani veletek. Ma egy furcsa dologban is részem volt. o.O Gyanútlanul mentem fel twitterre és Jin öcsikéje egy igen érdekes és számomra érthetetlen bejegyzést írt. Visszavonul a karrierjétől, aztán pár órára rá közli, hogy átmegy egy másik ügynökséghez, most meg felmegyek és látom, hogy törölte az üzenőfaláról az eddigi bejegyzéseit. ×_× Amúgy is csak a google fordító csodálatos adottságait tudom igénybe venni angol szavaihoz, de azért elmagyarázhatná nekem valaki, hogy ez mi volt. :'D Bár ki törődik szegénykével mikor ott van A Nagy Akanishi bátyó! :S Kicsit a helyébe képzeltem magam és bár úgy látom jó a viszonyuk, én a helyében mégis állati szarul érezném magam a nagytesó árnyékában (bár ez nálam is hasonlóképp van, szóval megértem). Ha jobban megnézzük Reio nem is olyan csúnya gyerek. XDD Sőt! Nagyon helyes. *q* És kicsit szomorú, hogy ő nem lett olyan híres mint a tesója, mert én szívesen kivetettem volna rá a hálómat Jin házassága után. Persze lehetséges, hogy amúgy is... a nagytesókat nem mindig lehet túlszárnyalni, de küzdeni kell a megfelelő pozícióért. Szóval ezt kívánom annak a srácnak is - bár fogalmam sincs mi járt a fejében mikor kiírta az üzeneteket. Amúgy is művésznevéről - Leo - valahogy egy oroszlán jut az eszembe... Leo az oroszlán... fogalmam sincs hol hallottam vagy láttam ilyesmit. o.O De jól hangzik. *w* Szóval küzdj Leo, mint az oroszlán!

Netről csórtam róla néhány képet. *3* Szerintem haláli kawaii a srác és mintha ikrek lennének Jinnel~ nyunyunyu! Ennél már csak a négy Kamenashi bátyó a jobb. xD Bár igen érdekes volt számomra olvasni interjúban, hogy a két idősebb testvér folyton püfölte Kamét mint egy babzsákot. o_o

Témaváltásként bedobok egy zsír kis videót. *-* Omg! Koki!!! Hát szeretünk nagyon nagyon nagyon csak ezt tudom kifejezni hirtelen. Ez a KAT-TUN special dolog felizgatta a fantáziám és már alig várom a többi tag szóló pv-jét. Tanaka úrfi nagyon odavágta magát a dologhoz, szóval nehéz lesz felülmúlni a drágaságot. Valahogy úgy sejtem Mr. Kamenashi-t hagyják utoljára, bár nem is bánom ezúttal. A többi tagtól talán még nem láthattunk mindent, mint pl. Kazuyából. Bár leginkább Junno alakítására vagyok kíváncsi. Az utóbbi időben nagyon összekapta magát és olyan dolgokat produkált, amik kifejezetten tetszettek, holott talán az ő zenei világa és személyisége áll tőlem a legtávolabb. Mostanában kezdtem el rá úgy tekinteni mint egy pasira, és nem mint egy bohóckodó kölyökre. :) És talán még Ueda is tartogathat számomra meglepetéseket. Őt kezdettől fogva nagyon kedveltem és úgy érzetem több van benne, mint amennyit megmutat. Mindig is volt egy kis hiányérzetem vele kapcsolatban, de őszintén mikor megismertem a KAT-TUN-t az ő zenei világa és aurája volt az ami mindig is az én stílusomhoz volt a legközelebb. Mostanra már változott a dolog, de nem bírnám nélküle elképzelni a bandát. *3* Oh... visszatérve Kokira, íme a videjóóóó:

Fangörcsöm további kiterjedésének tárgya nem más mint Yamapi. Oh istenem... Mindig is cukinak találtam, klassz a zenéje meg minden, de emberileg úgy nem fogott meg, hogy rendszeresen foglalkozzam vele. Viszont mostanában már szeretném jobban megismerni, szóval ha tud valaki szóló koncertjéhez vagy albumához letöltő linkeket, azt szívesen fogadnám. xD Ez a szám iszonyatosan bitangjó! Mondjuk borzasztó sok hasonlóság van Jin zenéjével, de valahogy mégis más. Nem az, hogy utánozni próbálná, inkább érződik az azonos érdeklődési kör, nem hiába haverok. *-* Fanfiction alanynak tökéletesen megfelelő lenne, de úgy érzem ha elkezdem a kelleténél jobban megkedvelni, úgy járok mint Akaméval és végül bánatos leszek. :'D Az istenit miért nem vonul zárdába az összes Johnnysos? X"DDDDD

És végül egy számomra nagyon szomorú hír... a Stereopony feloszlik. T_T Nem tudom a jpopasia a sztárhírek szempontjából mennyire megbízható, de nem hinném, hogy kamu lenne. Annyira szerettem volna őket látni élőbe. Azt terveztem, ha egyszer kijutnák Japánba minden kedvenc zenekarom koncertjére elmegyek - bár mindenki ezt tervezi. De mégis nagyobb eséllyel jut be az ember egy alternatív rockbanda kisebb klubkoncertjére, mint egy Tokyo Dome-os idol show-ra. Stereopony szerettette meg velem ezt a csajos-rockos irányzatot és nekik köszönhetően szerettem meg egy csomó másik bandát is. Nagyon vagányak és klassz a zenéjük. Inspirálólag hat az emberre! Azt olvastam, az énekesnő hangjával van valami egészségügyi probléma, a másik két tag meg kimenne külföldre. És furcsa mód ott olvastam Avril Lavigne volt pasijának is a nevét, Evan... meg valami Evanpony-t is... O___O Roppant furcsának tartanám ha a többiek összeállnának ezzel a sráccal. Sőt a furcsábbnál is furcsábbnak! A furcsaságok netovábbja! Valahogy összezavarodtam ezzel kapcsolatban, de minden tagnak sok sikert kívánok. És azzal a számmal búcsúzom, amit először hallottam tőlük T^T:

byebye

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Szia!
Ancsi vagyok és nem sok koncertet tudok mondani, de ha keresel régebbi NEWS koncerteket abban biztos megtalálod őt is :D
Ezen kívül egy YamaPi koncertet tudok mondani, aminek a linkjét elsőre összetudtam kaparni: Yamashita Tomohisa Short But Sweet Concert
SAJNOS a koncert mindössze 1 órás :(a másikat is előkeresem, mert régen azt is letöltöttem vhonnan csak nem tom... már régen volt xD
De itt van addig a Short But Sweet (és milyen igaz a címe :P ):
www.mediafire.com/?ayefxlr1it7ayo6
www.mediafire.com/?a6h05eszgaao48r
www.mediafire.com/?rcnpah6actks9nc
www.mediafire.com/?5s02e2u5cjcnv05
Ancsee üzenete…
Régen írtam tudom :D
Azt elfelejtettem mondani, hogy Yamapis fellépéseket vagy esetleg egy hosszabb interjút le lehet tölteni az egaofansub.blogspot.hu -ról.
Illetve meg van a 2011-es koncija is :D
Az Asia Tour-t innen tudod letölteni :)

http://www.filestube.com/3O3BxDjelwVRbNauE9hwLc/Tomohisa-Yamashita-Asia-Tour-2011-SuperGood-SuperBad-DVDRIP-DISC1.html

http://www.filestube.com/1aqddeAKljTSoXR2FA2KuL/Tomohisa-Yamashita-Asia-Tour-2011-SuperGood-SuperBad-DVDRIP-DISC2Tomohisa.html
Andy üzenete…
Ah!!! *-* Nagyon szépen köszönööööm!!! nyaaah! *.*
Ancsee üzenete…
Nincs mit! Nagyon szívesen ^^
Sajnos ritkán van időm feljárogatni az ehhez hasonló honlapokra, de ha látom, hogy valakinek szüksége van valamire (letöltéshez linkekre) addig kutatok, amíg meg nem találom :D
Andy üzenete…
Hát nagyon rendes vagy. *w* Még egyszer köszönöööm! *3*