Itt van az ősz, itt van újra...

Haláááááál~ -.-""" Nagyon kész vagyok... éééés igeeen!!! Megint egy halál unalmas blogbejegyzés következik, mivel még mindig nem éreztem elég erőt magamban a fanfic íráshoz, pedig nagyon akarom, de valahogy nem megy. Arra is rájöttem, hogy többet kéne olvasnom ahhoz, hogy igazán jó író lehessen belőlem változatos szókinccsel, mert meglehet, hogy megvannak a sajátos szóhasználataim stb. amitől a magaménak mondhatom, de egy idő után biztos unalmassá válik, ha újra és újra ugyanazzal a szófordulattal találkozik az ember. Én már csak tudom... (az a bizonyos Harry Potter fanfic amiben a karmazsin vörös meg a smaragd zöld szó - szemek hasonlatára - minden második sorban előfordult... a végére már a hajamat téptem XDD) Ami a lényeg, szeretnék fejlődni, ezért kigondoltam, hogy más műfajban is bepróbálkoznék. Egy kedves ismerősöm ajánlott egy pályázatot, amire szeptember végéig lehet nevezni, és az apokalipszisről kéne írni egy novellát. :'D Nem titok, engem nagyon vonz a téma, főleg 2012. december 21. *w* Hát kíváncsi vagyok mi fog történni, bár az is lehet, hogy egy tökéletesen átlagos nap lesz, mint a többi. De ez a maja naptár dolog felcsigázza az ember érdeklődését, nem? XD Ebből azt akartam kihozni, hogy hosszútávon tervezek az írással, mert máshoz nagyon nem értek... művésznek nem vallom magam elég jónak, és a suli óta nem produkáltam semmi művészit. Egy időre elvette a suli a kedvemet az alkotástól... de azért majd valamelyik nap befényképezem a maradék munkámat és felpakolom a blogra. ^-^ Az utóbbi pár napban semmi érdekes nem történt velem, elkapott a Hannah Montana láz. X'D Oh Jézusom... pár nap alatt néztem végig a 4 évadot... Mentségemre legyen, ez tinikori kedvencem volt, még jóval a japán mánia előtt. Szerettem a Disney alkotásokat. *-* Már évekkel ezelőtt alábbhagyott ez az érdeklődés, de most jó volt újra feleleveníteni, főleg hogy az utolsó két évadot nem is láttam. .__. De nagyon szuper volt. *.* Rá is kerestem Miley Cyrusra, hogy mi van vele mostanában és lenyűgöző az új frizurája. *v* Lehet, hogy valakit ledöbbentett vele, de nekem nagyon bejön (tumblr oldalamon a kép). :)

Jövőhéten bemegyek a városba Annával és gazdagabbak leszünk egy ilyen fejhallgatóval. *w* Tök divat most, főleg Japánban és a weheartit oldalán is rengeteg képen találkoztam már vele. *-* Meglepetésemre árulnak a New Yorkerben ilyet. *__* Oda voltam érte mikor megláttam, bár az ára eléggé öhmm... szóval lehetne olcsóbb, de túlélem. Már csak az a kérdés hogy türkiz vagy piros színben vegyek. XD Majd rakok fel képet, ha meglesz.

Még akartam mesélni a szeptemberi fogadalmamról, bár nem tudom még, hogy sikerül e betartani... Minden nap tornáznom kell legalább egyszer! Nos tegnap és ma sikerült is betartani amiért nagyon büszke vagyok magamra. *.* Állati nehéz a Norbi duci tréning. XDDD Lóg a belem mire megcsinálom egyszer, de ma még volt erőm lenyomni egy kis táncot Psy Right now című számára. ;D Úgy imádom!
Elég sok lett hirtelen a szabadidőm, mivel ez az első alkalom, hogy a szeptember 1-je nem az iskoláról szól nekem. O.O Tök furcsa suli nélkül, de komolyan és hiányolom is... Még ha csak egy egyszerű nyelvtanfolyam volna az életemben, már annak is örülnék. Munkavállalásról meg ne is beszéljünk... annyira félek belevágni ebbe az életbe... mindenhonnan csak a negatív dolgokat hallom a dolgozó emberek részéről... -.-" Elveszi a kedvemet az egésztől... Hogy lekössem magam, csinálom a japán házikat, tanulgatok, és önszorgalomból elkezdtem összerakni egy táblázatos jegyzetet, amiben összeszedem a 300 kanjit, amit tudnom kell a kezdő szinthez. *3*

*_* Nah ki ismeri fel? JinJiiiiiiin!!! A szalmakalapos JinJinem!!! *w* Drága Anna tehetsége nem ismer határokat. Mostantól ha álmodok valamit ázsiai sztárokkal, ő azt megrajzolja nekem. :'D Ez egyszerűen tökéletes lett. Azt álmodtam, hogy egy hajó fedélzetén állok és nézek a kék ég felé, ahogy egy helikopter ereszkedik alá és kötéllétrán JinJin lóg hawaii mintás ingben, szalmakalapban és felém nyújtja a kezét. :D Bár a rajzon csak részletek látszódnak, mégis annyira tökéletes! *-* (Azért egy képregényt is lehetne ebből csinálni még. XDD Telhetetlen vagyok.) A másik álmomról is készül már a rajz, amiben szintén JinJin volt. Már alig várom, hogy megkapjam. ;D
UI.: Anna!!! Azt is megrajzolhatnád amikor a nagymamám spájzában adott csak nekem koncertet Jin és utána megettünk egy barackbefőttet. *w* Lécci lécci lécci! XD

Ennyit mára. chu~

Megjegyzések