Elmélkedés~

Ismételten jó rég írtam utoljára. :P Ahhoz képest, hogy a rendszeres blogolást ígérem mindig. Igazából, ha egyszer blogolok megszállottnak érzem magam, és úgy érzem... aigoo... még egyet akarok írni. XD És ebből kifolyólag inkább nem írok, minthogy telenyomjam a blogom mindenféle hülyeséggel. De komolyan, ha tehetném percenként írnék. :) Ezért is jó a twitter, apróságokra megfelel. o_O Rém unalmas bevezető volt ez. xD

Azért gyűltünk ma itt össze, hogy gratuláljunk Akanishi Jin tegnap délután (japán idő szerint) megszületett kislányához! Omedetou! *-* Nem igazán akarok sokáig áradozni a témáról, mert még mindig eléggé érzékenyen érint. Tudjátok a házassága is sokkolóan hatott rám, és ez is hasonlóképp, bár tudtam a terhességről. Csak nem gondoltam, hogy ilyen reakciókat vált ki belőlem. :) Nem is értem, hogy számolhattam decemberre a babát... jól elszámoltam magam. XD Azt hittem van időm befejezni a fanficeket... mert így már nem lesz ihlet, bár ki tudja. Tegnap amúgy is nyomasztó napom volt. Amit elkezdtem azt be akarom fejezni... és van 4 fic amit most már tényleg be akarok fejezni. Aigooo... Új párosra is vannak ötletek de... Akame az Akame marad örökre a szívemben. Eléggé hozzám nőttek... és az utóbbi időben rájöttem, hogy Kame is épp olyan fontos számomra, mint Jin. Elég sok filmet és doramát nézek tőle mostanában. :)

Ami a szomorú hogy a kat-tun v6 fansub, amiről szedtem a doramákat elvesztette a feltöltéseit... aki oda jár doramázni, kérem írjon a szerkesztőnek bátorító üzenetet, hogy folytathassa tovább a munkáját... imádom az oldalt és tényleg minden fenn van az oldalon, ami csak kat-tunos. Elkezdtem nézni a Kami no Shizukut és sajnos nem tudom tovább tölteni így. Bár a dorama kicsit unalmas, Kame játéka mégis feldobja az egészet. Mr. Braint is sikerült megnéznem 2 nap alatt. *-* Az egyik kedvenc doramám lett, de komolyan. Volt benne Gackt, Kame, Sato Takeru, Yankumi a gokusenből (nemtom a színésznő nevét xD). És maga a főszereplő, Kimura Takuya játéka is megfogott. El nem tudom róla képzelni, hogy már elmúlt 40 éves. Izgalmas, vicces, akciódús volt az egész. Élveztem. :D Micsoda egy gyilkos társaság, imádtam. És Kamét is egy új oldaláról ismerhettük meg. Ahhh... kis szadista. XD Nah meg Gackt. *w* Hát tőle nem is vártam mást, mint ezt a hannibálos feelinget. ;D De Yankumi volt az egyik legjobb. :) Elfeledtette velem az idióta tancinénis karakterét. Grat neki. :D Mindezek mellett sikerült a Yuukit is végignéznem végre, amiért nagyon hálás vagyok. Ennek köszönhetően írok épp egy kisebb fanficet, ami hamarosan fel is kerül a blogra. :) Megható kis film volt... nagyon rég bőgtem filmen ennyit. Ha még ajánlani kéne valamit akkor a My love Patzzi koreai dorama is nagyon jó (bár azt úgy kaptam meg), akárcsak a My girlt, amit most kezdtem el nézni (Lee Jun Ki van benne).

A sok doramázgatás mellett természetesen yaoi mangák tömkelegét is átnyálaztam. XD Ha lesz időm, akkor írok egy ajánlási listát nektek abból is, csak ahhoz ki kéne válogatnom a mappámat a gépen. ×_× Nem kis meló lesz. Majd el felejtettem, töröltem azt a bejegyzést, amiben a koncertbeszerzésekkel kapcsolatban kértem segítséget. Megvan a Yellow gold tour és a No more pain tour is. *3* No more paint már megnéztem és nagyon zsír volt. Extrás részben tetszett nagyon mikor kínaiul énekeltek Taipeiben - szegény Ueda törött lábikóját nagyon sajnáltam, de hálisten már meggyógyult - az Osakai koncerten meg lóháton sétáltak be. ;D áááá! Tudnak újítani a srácok. Jines koncerthez viszont még kell erőt gyűjteni, de az is meglesz hamarosan. :)
Nos, van még bőven mesélni valóm, például hogy végre sikerült összeszednem egy munkát. :) Erről már korábban írtam. Elméletileg október 1-én kezdek, már nagyon várom. Bábszínházban leszek archiváló és valószínű, hogy grafikus munkákat is rám bíznak majd. Még két osztálytársamat is felvették szintén, szóval nem leszek annyira egyedül. Ez lesz az első munkám és már nagyon várom. *-* Nagyon jól fog mutatni - ha csak 3 hónapra is szól - az önéletrajzomban a színház neve, mert eléggé ismert világszerte, ahogy elnézem (láttam a honlapjukon, hogy Japánban is tartottak már előadásokat O_O). Szóval rettentően izgulok, mert 100%-ot akarok nyújtani, hogy elérjem a szerződés meghosszabbítását. *-* Már holnap mennék betanításra, de ma még nem hívtak fel, hogy hova és mikorra kell mennem, ezért eléggé ideges is vagyok. Aigooo... nagyon ideges. Hogy még mondjak valami újdonságot, ismét fekete a hajam és rengeteg lett vágva belőle. Most pont úgy néz ki, mint a képen Jaejoongnak. :D Eléggé viccesen néz ki mikor elfekszem és még hozzá kell szoknom... tényleg eléggé rövid (ahhoz képest, hogy már növeszteni akartam és szőkés barnára festeni xD). Na asszem nem gépelgetek tovább, mert teleírom az egész blogspotot. ;D Megyek idegeskedni tovább... ahhhww... chu~

Megjegyzések