Egy nagyon jó nap ^-^


Annyira boldogságosan jókedvem van, hogy el sem tudjátok képzelni. :'D Örülök, hogy ilyen jó barátaim vannak, akik önzetlenül segítenek a másiknak. *w* Egy remek meló van kilátásban, bár még nem 100%-os de elég nagy az esély rá, hogy összejön és erről egyenlőre csak annyit, hogy ÁLMAIM MELÓJA (persze ellenkezője még derülhet ki XD). Bővebben majd akkor akarok mesélni róla, hogyha már biztosra tudok valamit, hogy sikerül-e vagy nem. Nem merek nagyon dicsekedni vele, mert félek hogy csalódás ér. :$ Viszont a horoszkópom szerint a karrierben szerencsés és sikeres alkat vagyok - nem úgy mint a szerelemben xD - , úgyhogy bízom benne. ^-^ Ha nem jön össze nagyon szomorú leszek. *-* Alig várom, hogy itt is elmesélhessem a remélhetőleg pozitív híreket.
Ma megvettem a fülest. *w* Gyönyörű!!! Bár a pénztárnál nekiálltam gondolkodni, hogy én is a pirosat veszem meg mint Anna, de végül a türkiz mellett döntöttem. XD Ő lett Pötyi öcsikéje, mert örökbe fogadtam. XDD hehe!!! Elneveztem Lokinak. *w* /erős Bosszúállók és Thor&Loki mániában szenvedek XD/

Hakuei piacra dobott egy ékszer márkát (ha jól fordítottam xD). *w* Ide kattintva megnézhetitek a mütyürkék honlapját. Szerintem gyönyörűek (na meg az áruk is). Ha volna ennyi pénzem, biztos vásárolnák valamit. *-* Hakueiről is rohadt jó képek készültek, simán letagadhatná a korát. O.O Nem tudom elképzelni, hogy miért tűnnek még 40 felett is fiatalnak a japánok. Az élet nagy rejtélyei, bár az étkezésükben keresném a megoldást. xD

Közeljövőben már várhatóak fanficek, mert igyekszem újra az írásra koncentrálni. ^-^ Legközelebb Holdfény folytatás várható. Ennyi voltam. chu-

Megjegyzések