yo :D

Nah hát túl pár nappal a műtéten gondoltam írok nektek, hogy tudjátok, élek még és nem égette ki az agyamat a lézer (bár közel voltam hozzá XD). Nem sok mesélni valóm van lényegében, szörnyű hét volt ez... csütörtökön műtöttek, vasárnap jöhettem haza Pestről. Nem sok mindent láttam a klinikán, a lakhelyemen és egy élelmiszerbolton kívül. :'D Eléggé szenvedtem, mivel a védő kontaktlencsémet kb már másnap elhagytam valahol és annyira fájt a szemem, hogy ki se bírtam nyitni. Szinte napokig csak aludtam meg a sötét szobában ültem. -.-" Borzalmasan fájt a fejem meg a szemeim. Maga a műtét se ment zökkenőmentesen mert annyira rágörcsöltem a dologra, hogy a normális 5-10 perc helyett 20-25 percig tartott az enyém. ×_× Addigra az érzéstelenítés is kiment a szememből és rohadtul fájt ahogy kifeszítették valami bigyóval a szemem, lekaparták a szaruhártyát aztán a lézer... áhhhwww. Fájt basszus!!! Nekem fájt!!! És kurvára féltem... és ezt a dokik kihasználták, adtak egy macit a kezembe hogy ne féljek. -.-" És azt szorongattam végig... azóta meg akárhányszor megyek kontrollra mindig beszól egy orvos, hogy te vagy a "szorongós" vagy a "macis". -.-" Még olyan is beszólt, aki ott se volt a műtőben. :@ Ezek rólam pletykáltak... remélem jól kiröhögték magukat. -.-"



Nah hát a jelenlegi helyzet az, hogy sokkal jobb a látásom mint volt, de nem tökéletes még. Messzire homályos még, és a bal szemem - amiből kiesett a kontaktlencse - nehezebben gyógyul, így azzal még mindig tiszta homály minden. -.-" Remélem helyre jön mert nem óhajtom újra csinálni az egészet.
Apum volt olyan kedves, hogy csinált nekem néhány képet az ablakból napközben, mert én ki se bírtam nyitni a szemem. xD Mégis csak akartam valami képes cuccot hozni nektek. :) Holnap is megyek Pestre kontrollra, és addigra meglesz az új UV szűrős napszemcsim is, mivel a 20ezer ft-os már a második nap szétesett a kezemben. -.-" fuck... De amúgy gyönyörű volt. T-T Jines napszemcsi, mint ami itthon is van, csak ez szuperebb!!! áááhw! Remélem lesz még belőle holnap. Ha rátudom beszélni a társaságot egy kis sétára és én is jól leszek, akkor csinálok még képet Pestről, azért már látnák is belőle valamit. XD
Muszáj volt blogolnom, mert halálra untam magam... nem ülhetek sokat a gép előtt mert megfájdul a fejem. -.-" És már úgy írnák fanficeket, tumblröznék, meg fangörcsölnék mindenféle bishire. XD Hiány vaaaaan~
Majd jelentkezem. :) chu~


Megjegyzések

Yaya üzenete…
Szia! Örülök, hogy - már amennyire - sikerült a műtét! Vigyázz magadra! ^^)v
Andy üzenete…
Köszi ^.^