Tőserdő

Vasárnap "nyaralni" volt a család Tősbe. *-* Gondoltam csinálok erről egy kis képes beszámolót, ha már úgyis annyira ráérek tanulás helyett ezzel foglalkozni. :'D Semmi nagy dologra nem kell számítani... a szüleim már jó pár nappal előtte egy nyaralóban pihentek, és úgy volt megbeszélve hogy én, nővérem és a nagyszüleim az utolsó napra megyünk le, így délelőtt mentünk, estefelé jöttünk. ^-^

Szomszéd néni adta kölcsön a nyaralóját. *-* Nagyon szép a faház is meg a kert... akár el is éldegélnék itt szívesen. XD Kicsi cuki házikó.

Volt ilyen kis fedett teraszos rész a ház előtt asztallal meg padokkal, ott kajcsiztunk. ^-^ Hát az Opel befigyel. :"D

A kocsibejáró és egy részlet az utcáról. :) Nagyon szép és csendes környék.

Szomszédban a kutyiiiiiiiii! *0* Adott nekem pacsit!

Sétára indulván a Tisza felé. :D (+ nővérem karja -.-")

És a Tisza környéke.



És a híres kilátó. :D Sokszor jártam már itt, sulis kirándulások alkalmával vagy családdal, de eddig csak egyszer mentem fel rá általánosban, akkor is az első emeletig, mert beszakadt a lábam alatt egy lépcsőfok és visszafordultam. ×_× Tériszonyomat legyőzve másztam fel ezúttal a legtetejéig, mely elég félelmetes volt számomra. XD Apu meg nővérem persze előszeretettel szívattak... -.-" Fogdosták a lábamat a lépcsőhézagoknál meg mozgatták az egész építményt ami ide oda billegett amúgy is. O_O Már csak a szentlélek tartja egyben, olyan régi. (+ a képen ismét nővérem -.-"... egy csomó használhatatlan képem lett, mert mindig belesétált az összesbe °-°)

Kilátóból fotózva. ^-^



A kilátó ősrégi, ingatag lépcsői. ×_× Félelmetes volt higgyétek el. Mikor leértem egy csiga gyorsaságával, le kellett ülnöm mert úgy remegtek a lábaim. .___. Gyűlölöm a tériszonyt...

És a kalandos erdei túra. -.-" Nővéremmel meg apummal eltaláltuk, hogy végigmegyünk a tanösvényen, ami pár km-es túra... A franc se gondolta volna, hogy útközben rossz felé fordulunk le és eltévedvén egy csomó ideig rossz irányba mentünk. T^T Én már a végére átkoztam magam amiért elindultam, a végén már csak húztam magam és alig éltem... jelenleg még mindig tart az izomlázam. Másfél óra kutyagolás... pfff... annak biztos remek élmény aki hozzá van szokva ennyi sétához. -.-" Kb 6-7 km-t mehettünk...

A cél pedig végig ennek a kastélynak a megtekintése volt, amiért elindultunk, hogy útközbe lássuk... Azért én ennyi szenvedés után kicsivel többet vártam egy alacsony nyaralószerű építmény helyett... Nem tudom mit vártam, hogy itt az isten háta mögött valami gigantikus méretű kastélyt találok. :D

Vissza a nyaraló felé. Kicsit be volt borulva, de furcsa mód egész nap nem esett az eső. o.O Utolsó képen kis családom található. XD Lehagyva minket nővérem legelöl, utána mamám, apu és papám. ^-^ Nagyszüleim nem jöttek túrázni, addig a helyet foglalták ilyen vendéglő-kocsma szerű valamiben, ahol jól esett inni egyet a nagy séta után. -.-

Nah hát lényegében többet nem is vártam a nyártól... nem volt idén semmi nagy több napos nyaralás... Pötyire is tekintettel kell lenni, hogy egész nap nyávog egyedül a lakásban. xD Holnap után műtik a szememet, és pár napig biztos nem leszek gép közelben, szóval nem hiszem, hogy tudok jelentkezni. :$ Majd twitteren megpróbálok életjelet adni telefonos kapcsolattal. :)
chu~

Megjegyzések

Yaya üzenete…
Milyen csodálatos helyre mentetek. :3
A mi környékünkön a Tisza nem ilyen szép, élvezetes lehetett ez a kis kiruccanás. :D
A nyaraló nagyon faszás. :D
Az autó meg mintha csak azt mondaná: HEY~...gyere elviszlek egy körre." :D
A kutyus olyan aranyosan nééz Q.Q
Meg kell zabálni. *q*

Sok szerencsét a műtéthez! Kitartáááás! >o<
Andy üzenete…
Köszike. :DDD