T-ara

Találtam youtubeon egy nagyon jó kis tv műsort amiből jobban meg tudtam ismerni az egyik kedvenc kpop bandámat, a T-ara-t. :3 Bár nem sokat értettem belőle, mivel koreaiul van, de elég sok minden lejött abból ahogyan viselkedtek, meg amiket a mindennapjaikról mutattak. ^.^ Bepillantást nyerhet a műsor által az ember abba, hogy az idolok élete nem csupán csillogásból áll, azért a pozícióért bizony rengeteget kell dolgozni. :D Mi magyarok meg hisztizünk ha 12 órázni kell, de nekik persze nincs megállás. *-* Szerintem fantasztikusak. Sokan gondolják biztos, hogy "ahh én is sztár akarok lenni mint ők"... hát szerintem sokan 2 napot is alig bírnák ki. XD Nekem legalábbis lógna a belem. :P Kedvencem közülük továbbra is Eun Jung és Ji-yeon. *__* Smink nélkül is olyan szépek meg aranyosak.
Akit érdekel a műsor az a teljes bejegyzésben megnézheti az összes részt. ^-^ Nekem nagyon tetszett. :)





Megjegyzések