Gyaru *-*

Hát őszintén szólva nem tudom mi van velem... XD Mekkora rockernek tartottam magam már évek óta (persze csak mértékkel) és mennyire ellene voltam Hello Kittynek, a rózsaszínnek, a sminknek és a strasszköveknek. :$ Csak annyit tudok mondani, az emberek változnak, és talán én is beléptem ebbe a korszakomba. x__x A gyaru stílus határozottan nem volt kedvencem mikor találkoztam vele, ha már sminkes cicomázós style-ról volt szó, akkor inkább a visual kei-t részesítettem előnybe. Most meg... ahh... ölni tudnák a gyaru szemekért. *-* Ez az újabb mániám. A szemnagyítós kontaktlencse, a hosszú szempillák, a hosszú loknis-frufrus frizura... jéééhzuuussooom.... xD És ott van a rohamos tempóban megváltozott zenei ízlésem... AKB48, kpop lánybandák, Ayumi Hamasaki. O_O Bezony... pár napja figyeltem fel rá, és egészen hallgatható a zenéje. .___. Nem titok, régebben nagyon nem bírtam. Olyan mintha kifordultam volna önmagamból. Nem is értem. :)
Nem akarok litániát írni a gyaru stílusról, aki ismeri a japan fashiont, az biztos tudja miről van szó. ^-^ Bár ennek is van több különböző "alstílusa". Nekem a nem túl habos-babos-cicás-kawaii-hime jön be. XD Vagyis az olyan külsőt részesíteném előnyben, ami még a magyar utcákon is elfogadható. :D Az alábbi képeken sem éppen a rózsaszín és a masnis kawaiiság az imponáló... Annyira megfogtak ezek a hatalmas szemek. *-* Feltett szándékom egy év múlva beszerezni egy ilyen kontaktlencsét. *q* Fantasztikus. Ezüst vagy valami világos színben el tudnám viselni. :3 Gyönyörűek... és bár soha nem sminkeltem még ki magam (nem is értek hozzá... az katasztrófa lenne xD), elgondolkodtam rajta, hogy be kéne szerezni egy szempillaspirált. x3 Ez már a vég. xD Csak én görcsölök rá ennyire? Nem is igazán gondoltam bele, hogy talán normális ha egy lány odavan az ilyesfajta dolgokért... nekem még furcsa mert 21 éves fejjel jövök rá, hogy bizony én lány vagyok és igényelek lányos dolgokat, de nem merek belevágni semmi ilyesmibe. x__x Félelmetes számomra, de mégis elképesztő. :D
Egy honlap ahonnan lencséket lehet rendelni, ha valakit érdekel:
http://www.honeycolor.com Fantasztikus dolgok vannak fenn szerintem. *-* 11 nap múlva sor kerül a szemműtétemre, és rá egy évre talán már hordhatnák is ilyesmit. *0* Bár még csak álmodozok, és az is lehet, hogy addigra kinövöm ezt az egészet. A teljes bejegyzésben még találhattok pár képet ami nagyon tetszik nekem. Főleg a szemük...ahhhwww. :3



Ez az előadás szerintem magával ragadó. *-*


Még néhány kép ^-^










Ennyi~ chuuu~

Megjegyzések

Annie üzenete…
Kedves Andy!
Az írásodból ítélve nagyon megtetszett a gyaru stílus. Nemrég megalakult a FB-on az első magyar gyaruk közössége!
Csatlakozz te is! ^_^

https://www.facebook.com/groups/118722088294347/

Üdv.
Annie
www.japan-trend.blogspot.com

Andy üzenete…
Szia! :)
Wow, kész mázli hogy megláttam a kommented. :D
Nagyon köszönöm a meghívást, már csatlakoztam is. Megtiszteltetés, mert hallottam már a csoportról, de nem gondoltam, hogy valaha is csatlakozhatnék. ^-^ Nagyon jól esett a meghívás, köszönöm! *-*