Gondoltam írok valamit...

Ma végre meg tudtam nézni a Dream High 2 - 9. részét. *w* Annyira imádom azt a sorozatot, az összes évadával, remélem lesz még belőle jó sok, mert nem bírom sokáig nélküle. :D Annyira bírom Ji-yeon karakterét, akárcsak az első évadban Eun Jung-ét. *-* Látszik az alakításon is, hogy barátnők a való életben. :) Igazi rajongójuk lettem de tényleg. T-arát is talán nekik köszönhetően szerettem meg ennyire. Ji-yeonról tettem be egy képet, mert szerintem annyira gyönyörű. *-* Bár én is ilyen szép lehetnék nyooo XD. Szóval női kpop csapatok között már nem csak a 4Minute és az f(x) a befutó. *-* Már az After Schoolt is kezdem igazán megkedvelni. :D Észrevettem, hogy nagyon elhanyagolom már a jrockot, bár Miyavit ettől függetlenül mindig is nyomon követtem. ;D Nem arról van szó, hogy nem szeretem a visual keit csak nem jut mindenre idő amit szeretnék. T-T Szóval a közeljövőben be kéne tervezni egy jrock maratont vagy valami... amikről lemaradtam azokat bepótolni, bár még a KAT-TUN pótlásokkal sem végeztem. Uh... erről jut eszembe, végig hallgattam Jin Japonicana albumát, bár a bonus számok még hiányoznak. T-T (aki tud linket hozzá az plíííízzz adjooon) *-* Szóval a véleményem róla, hogy ahwwww!!! Szemműtét utáni lábadozásom alatt egyfolytában azt hallgattam. XD Tökéletes! Aphrodisiac a kedvencem, azt ki is pakoltam. ;D Apropó, új zenelejátszót csináltam, mert én határozottan nem hallottam a régiből szólni a zenét, és csak ezt a böhöm nagy változatát hallom, ami az oldal alján van. O.O Szóval most jó ideig ez lesz, amíg meg nem javul a másik vagy nem tudom. .___. Kicsit rendezgettem is a blogon, mert már úgy váltanák rajta dizánjt, de annyira nem jó még a látásom, hogy photoshop-hoz merjek nyúlni. T-T Még mindig homályos minden és annyira idegesítő. -.-"

Ismét egy T-ara-s műsort osztok meg veletek, mert annyira jóóó! Nekem nagyon tetszett. ^-^ Néhány táncórájukat én is meglátogatnám. *-*

LOOOOL. XD Ezzel a képpel búcsúzom. XD Akame Magyarországon!!!
*w* höhöhö... chu~

Megjegyzések

Yaya üzenete…
Hali!
Tudod, neked köszönhetően van egy csomó elfoglaltságom. Sok emberkére rákeresgélek itt olvasás közben, és gyűlnek a favok. ^w^
A sorozatokat is nagy boci szemekkel nézem végig. :D - bár volt amit nem tudtam megszerezni T-T -
A zene nekem tökéletes! Szerintem lesz olyan, hogy bejövök zenét hallgatni. :'D
Jin albumát én nem találtam sehol! oAo..... most mi lesz? Q.Q
U.I.:Ji-yeonnak olyan szép szeme van *-*.
Jobbulást, látást, erőt, egészséget (vagy mit szokás ilyenkor mondani... ^^")
Byee~~ ^^)v
Andy üzenete…
Köszi a jókívánságokat. :)
Ha valamit nem találsz szólj, hátha tudok linket adni hozzá. ^.^
Hát igen a Jin albumot nagyon nehéz leszedni, én is órákig keresgéltem, és akkor is csak bónusz számok nélkül tudtam leszedni. :S De ha az a 9 db szám megfelel neked akkor dobj egy email címet és elküldöm rá csomagolt fájlba. ^-^ Az az album tényleg isteni! *w*
chu~
Yaya üzenete…
Unyuhuu~
Egy isten vagy :'D
Akkor nemtom, ide írom a Mailemet, oké? :>

dawn.butterfly@hotmail.hu

előre is Köszíí >.<
Andy üzenete…
^.^ Elküldtem, remélem megérkezett. Nincs mit. :D