Vége~~~

Nos, ma letettem az utolsó vizsgámat is. :) Hogy pontosan hogy sikerült a lakberendezés, azt nem tudom, mivel az eredményhirdetésre már nem maradt erőm ott maradni, és a bizonyítványt se most kapjuk még ki (felküldik Pestre lepecsételni...), szóval várni kell vele. Egyenlőre nem tudom a pontos eredmény, de én úgy érzem hogy maximálisan odatettem magam minden szempontból és megkockáztatom jobban sikerült mint az alkalmazott grafika... -.-" Pedig mennyire utáltam a lakbert... de ha már lúd, legyen kövér. *w* Ma megérkezett az angol nyelvű bizonyítványom is és wahhh... XD Örülök neki. Már csak a japán nyelvet kell megtanulni és nyomás. ;D Furcsa, hogy vége a sulinak... hmm...
Ma a hirtelen felszabadult szabadidőmet alvással és még több pihenéssel töltöttem, mivel 3 napja nem is nagyon aludtam... de úgy érzem a ma éjszaka is igazán pihentető lesz. XD Holnap pedig~ irány Pest! *w* Japán napok utolsó napja... A jóisten is úgy találta ki, hogy vizsga utáni kövi napban legyen. XD Csinálok sok képet és majd írok beszámolót is. ;D Izgatott vagyok, mert ez lesz az első alkalom hogy japánnal kapcsolatos rendezvényre megyek... még con-on se voltam. :) Lényegében az interneten és az instant ramen-en kívül semmi tapasztalatom sincs, úgyhogy várom már nagyon. *w*
A hirtelen nyakamba szakadt sok szabadidő hatására azt sem tudom mihez kezdjek. :'D Természetesen voltak terveim, mint pl. sport, japán és angol nyelvtanulás, munka keresés, szemműtét... deh... az apróbb dolgok!!! Valahogy fontosabbak!!! Mint pl.:
- kiolvasni az összes 2012-es Mondot (nem volt még rá idő .___.)
- befejezni az Egy Gésa emlékiratait (a felénél járok még mindig)
- letölteni az összes elmaradt KAT-TUN albumot, koncertet, klippet + Jines koncertek és albumok (szégyen szemre még tényleg nem volt hozzá szerencsém x___x)
- csomó filmet és sorozatot kell megnéznem, doramát
- RAJZOLNI ÉS FESTENIIII!!!! SOKAAAT! *-*
Olyan jó érzés volt most ezeket felsorolni.... ahhhwww... Furcsa érzés lesz, de tényleg... :D Bár míg nem kapom kézhez a bizonyítványomat, nem érzem úgy, hogy végeztem a sulival, sőt... lehet ezt is megcsináltatom angol nyelven és akkor még kell várni egy csomót és még tovább maradhatok kapcsolatban a sulival. X"D
Nyah tépek, me holnap korán kelés és aztán wuuuuuuhhh!!! *-*

ámulatbaejtő... ne?

おやすみ!!! :)

Megjegyzések