Süti görcs és egyéb finomság...

Talán azért is nem adtam hírt magamról az elmúlt napokban, mert meglehetősen tetemes mennyiségű nyáladzanivalót kellett bepótolnom, köztük egy csomó doramát is. Szóljék bejegyzésem főleg a Marry Me Mary című doramából halálosan megkedvelt Kim Jae Wook-ról... nah jó... Jang Geun Suk-ról is. *-* Azért ő is megér egy két ajtócsapkodást X'D. Kim-et már az Antique Bakery-ből ismertem meg, ahol egyből kifacsarta a szívemet. *-*

Ördögien csábító meleg!!!! áááá!!! :'3
Még ismerkedek újdonsült szerelmemmel kinek beceneve Süti lett (a cukrász karakteréből kialakulva és mert olyan édes mint egy Süti... *-*) Gyönyörű arca van és a teste... ahh... télleg ördögien csábító...


És igen... ez is ő... Kim Jae Wook, te huncut... kíváncsi vagyok ez a hobbija-e, vagy a való életben merre húz neki a dolog. :"3 Nem sok infót találtam róla, de a videók és a képek minden elképzelésemet felülmúlták. A Tökéletes Fanfiction alany!!!!!

 Kim Jae Wook x Jang Geun Suk
*___* Úhristen hogy én mennyit görcsöltem ezeken a momenteken a dorama alatt... Annyira de annyira de annyira szépek együtt. Hiába utálták egymást, a vonzerő ott volt... én éreztem. XD És a legvégén, mikor már jobb volt a viszonyuk... Áhááááá!!! Kétségtelenül az a legjobb jelenet mikor Mary rányit a két kis másnapos galambocskára. *w*



Moment moment moment!!!!! *.*


 Áthajózva kicsit más vizekre... Nu'est mániám kibontakozóban van és abból is: BARBIEHERCEGNŐŐŐ!!! Ren annyira gyönyörű, annyira kifinomult, annyira áááh!!! A kis hattyúszerű tündérkéből bizony várható fanfiction szintén, csak még jobban meg kell ismerkednem a bandával, mert nem igazán ismerem őket, csak a zenét. *-* Olyan helyes mint egy BJD baba. Nem?


Random YunJae moment ;D

Dream High 2!!!!! JB x Jin Yoo Jin (mi más mint Jin? XD)
Szintén hiper kawaii páros... imádom a közös jeleneteiket. *w* Yoo Jin-ért jobban oda vagyok, valahogy közelebb áll hozzám a karaktere. Alig várom a következő rész fordítását.

 Random Kamenashi!!! Tudni akarom ez miből van!!! Egyszerűen nem bírok rájönni... valamelyik pv-ből vagy fellépés? ááááá... hiperhódítófájtóóóohhhh

Búcsúzóul Akame *-* chuuu

Megjegyzések

Vivi üzenete…
Szia!
Ezeket a doramákat még nem láttam, szóval nem tudok nyilatkozni róluk (de ez a Marry Me Mary megtetszett, szóval majd megnézem valamikor... :D). Az a kames kép a SOLIO BANDIT CM-ből van. Az az Akames kép pedig nagyon tetszik *.* Jin azzal a teknőssel a kezében... vicces XD (mondhatni a tenyerén hordozza Kamét XD)
áhh de jó lenne érteni , hogy mi van a felhőcskékbe írva...
Andy üzenete…
A Marry me Maryt csak ajánlani tudom. *w* isteni jó dorama, én 4-5 nap alatt végignéztem a 16 részt.
Áh köszi, végre tudom a Kame kép forrását. *-* nagyon husiii.