Supernatural...

Pötyikém alvási szokásai *-*
Elég furcsa nálam, hogy mikor bejegyzést írok általában egy helyen kb 1000 féle dologról tudok 'pofázni'. :'D Ez is ilyen bejegyzésnek ígérkezik. ^-^ Először is legmélyebb csalódottságomnak szeretnék hangot adni, ami nem más mint az iskola érdemelt ki... Ma elmentem volna a bizonyítványomért, helyette pedig azt kaptam a képembe, hogy nem adják oda, amíg újra nem fotózom a vizsgamunkáimat, mert "állítólag" homályosak lettek. :'D Nah már most apum fényképezte be, még csak nem is én, és merem állítani, hogy egyáltalán nem lettek homályosak, mivel ő pont, hogy ért hozzá. Nem is értem amúgy... szkennelt minőséget ne várjanak, mert A2-es méretű szkennelő a világon nincs. X"D Esetleg nyomdákban. Uhhh... nagyon idegesen és mérgesen jöttem haza. Amúgy még a szerencse, hogy megnézhettem az eredményét a vizsgának. 79%. Még nagyobb csalódás. Ugyan az az eredmény, mint a grafikánál, és ismét a ponthatáron táncoltam. Legnagyobb döbbenetemre pont a vizsgamunka részt húzták le, még csak nem is a szóbelit. Tehát nem lett ötös... kicsit elkeserítőnek tartom, hogy ezáltal semmiben sem jeleskedem kifejezetten jónak. Se a rajzolás, se a tervezés... nagyon el vagyok keseredve. Szeretnék valamiben különleges lenni, de valahogy nem sikerül sohasem. ^-^ Nah félre a depressziót. :D

Ma szereztem őket, nagyoooon olcsón. *w* Tök jól néznek ki. Ilyen kis medálfityegők vagy mik. Nem tudom még mi lesz a funkciójuk, lehetséges hogy rákerülnek a telefonomra dísznek, mivel én nem szeretek ékszert hordani (kivéve a pircingjeimet és a karórámat amik már Indiana Jones kalap módjára vannak hozzám nőve). :'D Nem is tudom mikor vásároltam így magamnak valamit, ami nem Mondo magazin volt. (uhh... az is augusztustól kéthavi újság lesz -.-")

Ma voltam a postán is és feladtam a második japán házimat a tanár úrnak. ^-^" Hát remélem válaszlevélben nem fog nagyon letolni, hogy fél éve nem küldtem neki semmit, bár elméletileg még van egy évem befejezni a leckéket. Mostanában azért is nem írtam mert egy ideje már abból álltak a napjaim, hogy délelőtt nekifogtam és késő estig nyomtam a japánt. @__@ Egyszer a zöld teát is túladagoltam, mint koncentrációnövelő energiaitalt... úgy egy litert... a koffein miatt remegett a kezem és nem bírtam leírni a hiraganákat. X'D Visszagondolva vicces volt. Egészen jól haladok, meg merem kockáztatni a kijelentést, hogy még meg is tanulhatok japánul. *-* muhaha

Másik dolog ami lefoglalja estéimet/éjszakáimat az a Supernatural. *q* Oh igeen... Tinikori kedvencem amúgy a sorozat, csak a 2. évad után abbahagytam, mikor már nem vetítette a tv. Nem olyan rég vettem rá magam a folytatásra, a 3. évad még volt szinkronosan, és már a 4. évad közepén járok. *w* Bár megszenvedtem az online lejátszókkal, de végül találtam egy jó oldalt és győzedelmeskedtem. hahaha. Eddig Sam Winchester volt a kedvencem, de mióta megjelent Castiel azóta ahhhww... azok a szép kék szemek. nyunyunyu... és Dean-el is kezdek már szimpatizálni. :) Elejébe kicsit furcsa volt, hogy eredeti hanggal kell néznem, de már kezdek hozzászokni. *-* Megyek és nézem is tovább.

Ez most ilyen egyszerű bejegyzés lett, de vannak ötleteim és témáim a blogba, szóval hamarosan várhatóak japán/koreai nyáladzások. *w* chuu~

Megjegyzések