Ma megint... :'3

Erzsébet-híd... Bruce Willis... T^T nem láttam...
Érdekes amúgy mennyiszer írtam, hogy felvágyom a fővárosba stb. stb... és most feljutottam másodszor is ebben a hónapban. *3* Az ok amiért felmentem, nem más, mint a lézeres szemműtétem előzetes vizsgálata. Bár jó sokáig tartott, és egy kicsit megviselő volt számomra a pupillatágító szemcsepp, de végül a jó hír az, hogy elvégezhetik rajtam a műtétet, ugyanis most ezt állapították meg. ^-^ Amúgy a Sasszem klinikára fogok járni a Bécsi úton. Szép környék nagyon. *-* Augusztus 16-ára adtak időpontot, vagyis aznap műtenek, utána vagy 2 vagy 3 napot fogok apummal fenn tölteni Pesten egy ismerősénél, aki van olyan kedves, hogy elszállásol minket addig míg ellenőrzésekre kell visszajárni. Utána még egyszer felmegyek 23-án, és onnantól kezdve minden hónapban egyszer fel kell mennem kontrollra. Hát nem lesz piskóta de megoldjuk. :D Szóval az is lehet, hogy addig rá is unok Pestre~ XD hahaha.
Most nem csináltam sok képet, mivel már így is teletömtem a blogot a Pesti képekkel, és lényegében ugyanarról jöttünk hazafelé, amerről legutóbb, szóval a képek is ugyanazokról a helyszínekről készültek. Talán sikerült olyan pillanatokat elkapni, ami a legutóbbi képgyűjteményben nem volt benne. ^-^ Sajnos a Lánc-hídról megint nem sikerült normális képet csinálnom, de hátha egyszer az is összejön...

látnom kell a Mátyás-templomot és a Halászbástyát *3*
Hát lényegében ez egy rövidebb beszámoló lett, mint az előző. :) Nem is terveztem sok mindent írni, mert lehet másnak már agyára megy az áradozás. .____. höh... XD Írnák én szívesen Tokyoból is beszámolót, de sajnos azt még nem tehetem meg. :'D Majd egyszer...
Jó volna már tudni, hogy hogy sikerült a lakberendezés vizsgám. :$ Még mindig nem tudok róla semmit, és most már tényleg kíváncsi vagyok... Amúgy utolsó vizsgám napján csináltam egy képet a drága Petőfi Ált. Isiről is... te jó ég... rengeteg órám volt itt a 2 év alatt (igen, ált. isiben X"D), és a vizsgáim java része is itt zajlott... hiányozni fog.

Jó volt ma látni ismét a Szabadság-hidat, ahol Annával rajultunk. :'D Visszajöttek az emlékek... sőt még a Legendát is láttam. XDD (hajó) Azt hiszem írok még egy bejegyzést, amit fangörcsölésnek szánok, mert már rég volt olyan. *3* höhö. chuuu

Megjegyzések