Japán napok~ Budapest ^-^

Hát ezt is megértem. *w* Eljutottam Pestre egy Japánnal kapcsolatos 'rendezvényre'. Sose gondoltam, hogy ez megtörténhet velem. :"3 Ezt is csak azért nem harangoztam be előre a blogban, hogy mire készülök, mivel a hőség miatt nem voltam benne biztos, hogy akarok menni, de aztán mégis útra keltünk. :D Annával úgy gondoltuk, ideje egy kicsit levezetni a vizsga utáni feszültséget, és meleg ide vagy oda, mi akkor is jól éreztük magunkat. ^-^ Egy kis képes beszámolót kaptok most:


Reggel a városközpontba találkoztunk Annával és mielőtt elindultunk volna a vonatállomás felé, még betértünk a Malomba kaját venni. :P Pontosabban nekem, de azon a sajtosrúdon kb. egész nap elnyammogtam. o_O Nos az állomás már önmagában teljesen lenyűgözött, mivel 12-13 éve jártam ott utoljára. :D Én mondtam, hogy nem szoktam vonatozni... ^-^ A lényeg, hogy most már ezt is értem, mit hol merre, meddig, csak az kellett, hogy valaki megmutogassa a dolgokat és nem leugatni, hogy "öcsém még ezt sem tudod... -.-" Szóval reggel a 8.47-essel mentünk a Nyugatiba és waah!!! Nagyon izgatott voltam. *w*

Útközben készült néhány kép. ^-^ Eléggé meglepő volt számomra, hogy a vonatfülkék itt is olyanok, mint a Roxfort expressen. ;D Hát csudamesés volt (bár volt néhány kétes alak akik beültek a fülkénkbe és egy kicsit tartottam is tőlük, de aztán nem volt semmi gond). Ezek a fotók kb. Kőbánya-Pest környékén készültek már. /Barbie ház a kedvencem. XD/
 

 

Megérkezve a Nyugati pályaudvarra 10.15 körül. *w* Szééépvóóót! Talán 6 évesen jártam itt először szóval nem sokra emlékeztem, de másodjára már tudtam értékelni az építészeti remekművet, hála a művtörinek. ^-^ És már rögtön leszállás után koreaiakba botlottunk. *-* Hát őőhm... innentől szinten mindig ázsiaiakba botlottunk.
 

 

Nyugatiból átsétáltunk a Westendbe, aminek szintén borzasztóan örültem, mert mindig is meg akartam nézni. *w* Áhááá... a bejárat mellett vízesés volt, ami televolt aprópénzzel XD (gondolom az emberek kívánságai lehetnek, de én nem dobtam be pénzt... sóher vagyok :$). Rögtön a másik oldalon amit kúszortam ez Starbucks Coffe volt. *___* Áh jézusom, eddig csak képeket láttam erről a híres kávézóról meg a kávéjáról, és azt tudom, hogy Tokióban szinte minden sarkon talál az ember egyet. :'D Szóval kellett a kép.
 

Komolyan olyan volt az egész épület mint egy labirintus. XD A wc-t meg az élelmiszer boltot egy csomó ideig kerestük, de végül csak a wc-t leltük meg. :) De ez is milyen már, hogy egy teljes emeleten nincs mosdó. o_O No meg láttam egy csomó kínai éttermet. *w* Az embernek kedve lett volna beülni egyet kajálni, de hát... túl sóherek vagyunk mint mondottam. XD Kicsi tériszony volt, de azért tetszett az épület. :D Uhh... volt egy piercinges üzlet, ahol voltak gyönyörű koponyás pc-k. *q* Azt hittem sírva fakadok. XD
 

 

 No és a Westendből nagy nehezen megtalált 3-as metro. XD Olyan boldog vagyok, hogy értem a metrozást. *.* Ült előttünk pár (japán?) srác és waahhh.... *-* Volt egy helyes közülük és mind a Kálvin tér felé tartott.

Kálvin térre megérkezve. *-* Hát egyáltalán nem olyan volt, mint amit a térképről gondoltam. Szóval nem ilyen szépnek és tisztának képzeltem. o_O *w* Kattintottunk néhányat, mert tényleg nagyon szépek voltak az épületek. Azért Kecskeméten nincsenek ilyesmik... XD

 

 Megérkezvén az eredeti célponthoz: Vásárcsarnok. *w* Könnyen ide találtunk, bár elég lett volna csak az ázsiaiakat követni az utcán... XD Mind odatartott.
 

És az épület belülről...
 

 Hát őszintén mikor megérkeztünk, kicsit elszontyolodtunk, hogy... csak ennyi? Hát várható volt, mivel az utolsó napra támolyogtunk be, így már java rész cuccot bizonyára elkapkodták. Középütt a nagyobbacska térben voltak végig felállítva asztalok. Volt kalligráfiás, bonsai vásáros *-*, eladóstandok, meg ugyebár a kajás színhely, valamint a kis-színpad.

 Mire odaértünk, már tartott a Yukata bemutató. Bár amikről a néni beszélt én már mindről tudtam. .__. Szóval nem sok új informationnal szolgált. XD Láttunk szép hajtogatott tasakokat. *w* Uh... a képeknek egy részét Anna készítette, mivel a meleg miatt nekem már nem volt erőm rá. .__. Bakker volt ott vagy 45°C biztos... se egy légkondi se semmi... XD Úgyhogy jól jöttek a legyezők amiket vásároltunk. ;D
Volt egy kis előadás a Tanabatáról is, mivel 7-én volt az ünnep Japánban. ^-^ Ilyenkor az emberek a kívánságaikat felírhatják különböző színű papirosokra és felakaszthatják a fára... bár itt ilyen huzalokra kellett feltenni. O_O

 Hahah... vicces volt, mire rájöttünk hogy azok a kis lego-szerű formácskák evőpálcika tartók. XD Gésás szobrok nagyon bejövősek voltak. *w*

 No és persze a könyv... amit én először Hakunak olvastam, aztán itthon derült ki, hogy az Haiku. XD Hiába, ez a Haku mánia nálam mindenhol ott van. ;D (pedig Anna még szólt is, hogy az nem Haku -.-" elborította elmémet a mámoros öröm XD)

A vásárcsarnok pincéjében érdekes dolgokra lelhet az ember. XD Pl. a Match-ban Hello Kitty-s tejszelet, vagy a káposztás néninél ember formájú savanyúságok. ;D
 

 A napnak még koránt sem volt vége, mivel tervbe volt véve a Híd "megmászása" XD hahaha. A Szabadság-híd környéke nagyon szép volt. Az épületek, az utcák meg úgy minden. *-*


 És maga a Vásárcsarnok épülete. ^-^

A híd. :DDD Vicces, hogy pont délben, a legnagyobb melegben kellett átsétálnunk. XD Egy szem árnyék nem volt, én meg tökjó hogy nem vittem baseball sapkát. xD Pár pillanat alatt kaptam napszúrást, és aztán már egész nap migrénes fejfájás gyötört. De a látvány attól még lenyűgöző volt.

 

 



 Először sétáltam át hídon, és meg kell mondanom, nagy élmény volt. ;D Ilyen alaposan még egyszer sem tudtam megnézni a Dunát. Vidámságunkat tetézte a fejünk fölött cirkáló helikopter, amely mintha követett volna végig bennünket. o.O höh...

 Átérve a Budára, a Gallért hegy és alatta a kis vár. *-* Nagyon cuki volt.

 Mivel átérve Budára a meleg hatására eléggé megcsappant folyadék készletünk, én személy szerint el is fáradtam és árnyék se volt, ezért kerestünk egy árnyékos ülőhelyet vízzel, ami végül a híd alja lett a budai rakparton. XD Lol... hát víz az volt bőven. Sajnos máshol árnyék és ülőhely tényleg nem volt. :S Viszont nagyon elvoltunk. :) Néztünk hajókat, ettünk, pihiztünk, mellettünk pedig grafikus csajok olyan kur*a jó rajzokat toltak a hídról, hogy elszégyelltem magam a bizonyítványommal. XD

 A Legenda visszatért... többször is ;D...

 Végső elkeseredésünkben már, hogy nem találunk hideg innivalót, megpillantottunk egy borozó-csemegebolt szerű létesítményt, ahol azonnal vettünk hideg ásványvizet. xD Aztán kiültünk az árnyékos borozójába inni (elvégre vettünk vizet...) később pedig még jégkrémeztünk is. *w* Már épp elfeledkeztem volna a lakberendezésről mikor megpillantottam a túloldalon egy enteriör szalont. -.-" :D El sem hiszem, hogy már túl vagyok a vizsgákon.


 Visszamenetel előtt, még körbenéztünk kicsit Budán. Ha nem lett volna ekkora hőség még a Gellért hegyre is felmásztunk volna. Sajnos ez nem sikerült, de majd legközelebb. T-T


 Anna kedvence: A Turistabusz. XD

Visszafelé menet, messziről az Erzsébet-híd. Nos, enyhén sokkolt, hogy másnap zárták le az Erzsébet-hidat Bruce Willis Die Hard forgatása miatt... Ha csak egy nappal előbb kezdik a forgatást, vagy vasárnapra esik a japán napok, esküszöm oda mentem volna. T__T Ez akkora szívás... Bruce...




 És mit találtunk a hídon még...? Simon macskáját. XDDDD LOL

Visszatérve a Vásárcsarnokba meg akartuk nézni a kendot (legalábbis én nagyon) de a meleg miatt már attól is elment a kedvem, így végül megkóstoltuk a sushit. *w* Régi vágyam vált valóra, bár először haboztunk és kicsit zavarban is voltunk az eladó előtt, de tökjól elmagyarázott mindent és az orrunk előtt csinálta meg. Még azt is elmondta hogyan kell enni. :) Nos tojásosat vettünk, az volt a legolcsóbb és érdekes volt az íze. Szóval nem igazán erre számítottam, de végső levonásként finom volt. :D A szójaszósz meg a wasabi a kedvencem lett, a sushit borító algának viszont érdekes íze volt, azt még szokni kell. Az a piros izé (vagy hal vagy savanyúság... sosem jövünk rá xD) az nem nyerte el annyira a tetszésemet. :S Fura volt nagyooon.

És hát a legyezők amiket vettünk~ szükség is volt rá. :) Annáé sárkányos, az enyém pedig ördögös. Muhahah!

És még vettem egy Maneki-nekos tolltartó szerű izét. *w* Nos tolltartó lett a végső funkciója, a japán tanuláshoz szükséges íróeszközöket tettem bele ma. :) Már régen kinéztem egy ilyen a sakurazaka honlapján és úgy örültem neki, hogy potom pénzért be tudtam szerezni itt.

Hazaindulás előtt egy kis pihi a csarnok melletti épület árnyékában... Szegény kutyust nagyon sajnáltam... remélem nem lett semmi baja... rohadt melege lehetett.


Nos, a csarnoktól a metroig semmi gond nem volt, de lent már egy kicsit kavarban voltunk, hogy mégis melyik oldal megy Kőbánya és melyik Újpest felé. O.O Szóval kellett kérdezősködni, és végül megtaláltuk a helyes irányt, ugyanis nem vissza a Nyugatiba mentünk, hanem a Népligetbe. :) Szerettem volna megmutatni Annának a Diesel klubbot, ahol Giru koncerten voltam, de rohadtul nem volt árnyék arrafelé, és még a klub környékét is totál feltúrták. O_O Építkezés vagy valami ilyesmi lehetett... szóval nem sokáig bóklásztunk, visszamentünk a buszállomáshoz és vártuk a Kecskeméti járatot. Enyhe zavarban voltunk, mivel nem jött a 16.15-ös, mire rájöttünk, hogy nem a 3-as kocsiállásnál kellett volna nézni, ahol nagy betűkkel ki volt írva Kecskemét. -.-" Szóval vártunk 45ig, és akkor már felpattantunk az Orosházára tartó buszra, ami megállt Kecskeméten. ;D Azt hiszem életem leghosszabb buszútja volt, mivel a sofőr nem adott nekem jegyet, de kifizettem az árát. O_O Mikor észrevettük lett szólva a sofőrnek de nem adott. FUUU! nagyon mérges voltam... és őszintén, nagyon féltem, hogy jön egy ellenőr majd útközben ha véletlen megállna a busz és akkor megbüntetnek. -.-" Joh...mondjuk hülyeség volt izgulni mert autópályán nem kapcsolja le egy ellenőr sem a buszt. XD A lényeg, hogy egészben hazaértünk és nagyon jól éreztük magunkat. *w* A következőre is jó volna eljutni. 

Ennyi lett volna. ^-^
Vége~

Megjegyzések

Yaya üzenete…
Wo-ha-ha-haa
Ez aztán a beszámoló. *u*
Budapesti utcákon járkálás iránti vágyam lett. Homm~ >.>
Szívesen mentem volna veletek. u.u
Vagy szeretnék legalább egyszer eljutni ilyen rendezvényre. u.u
De anyum nem enged egyedül! Q.Q
Mondjuk én se szívesen tévednék el egymagam. xD
No-hah~... u.u
Köszi a friss és ropogós képeket :D
Az épületek tényleg fantasztikusak! *u*
A híd is gyönyörűen áll szőttes fonalain. xD
A gésa szobrok eszméletlenül jól néznek ki, akárcsak a legyezőitek. :D
Remélem még kaphatunk ilyesfajta bejegyzéseket. ^w^
Vivi üzenete…
Szia Andy!
Már régóta olvasom a blogodat, de eddig még nem tudtam rávenni magam hogy, hogy kommentárt írjak (mert nem igazán szeretek ilyeneket írogatni (de ez most nem is lényeges)). Szóval azért vettem rá magam mégis erre, mert meg akartam köszönni , hogy megismertetted velem ezeket a japán napokat (ugyanis én még egyáltalán nem hallottam erről), nagyon tetszett, főleg az, hogy a belépés díjtalan :D (remélem nem olvastam félre XD )és remélem jövőre is megrendezik majd, mert mindenképpen el akarok menni oda (feltéve, hogy túlélem az érettségit XD)
Gondolom ebből rá lehetett jönni hogy nagyon szeretem Japánt *.* és ha már itt tartunk a KAT-TUN-t is (és persze Dél-Koreát is <3) :D Eddig elolvastam minden fanfictiont, amit fölraktál (és továbbra is ezt szándékozom tenni :D). Először az Április bolondját olvastam, tényleg garantált tőle a röhögőgörcs XD és a Pánik is nagyon tetszett úgy mint a Sebhely (remélem hamarosan folytatod) és az összes többi is.
Tehát összefoglalva nagyon tetszik a blogod (a design és a zenék is) és gratulálok a sikeres vizsgáidhoz.
Üdv.:Vivi
Andy üzenete…
Yaya, igen tervezek még ilyen bejegyzéseket, feltéve hogy eljutok még ilyen helyekre. ;D
Vivi, én köszönöm hogy olvasod az írásaimat. ^-^ Igen, a belépés díjtalan volt, és szerintem még idén is lesz megint japán napok, mert ahogy elnéztem, elég sűrűn szokott lenni. :)
Itt szerintem nyomon lehet követni, hogy mikor lesz a következő: http://www.piaconline.hu/new/hir.php?f=idegenforgalminapok
De a google is sokmindent talál a témában, én is így bukkantam rá. :) Szerintem baráti áron volt minden, csak a nagy meleg volt rossz hatással az egészre. :'D
Írjatok máskor is. ^-^ Nem harapok.