Iskolai munkák

Itt azokat az iskolában készült 2 évnyi munkáimat láthatjátok, amelyekkel viszonylag meg voltam elégedve... elvégre egy művész sohase legyen megelégedve a saját munkáival. *-* Persze nem én vagyok a legjobb grafikus a világon, és nem is én voltam az osztály legjobbja, mégis büszkén osztom meg néhány művemet veletek.

Ifjúsági Otthon teázója. :) Nagyon sok szenvedés árán de megszületett végül, és egész jó lett. ;D
Drapéria rajzok:




Szoborfej rajz.
Fül és szem.
A híresen hírhedt kollázsom. :) A kiállítás sztárja. Hahaha. X"D Én legalábbis borzasztóan meg voltam döbbenve, hogy pont az enyémet és pont ezt emelték ki. Beállítás alapján készült. Ha valaki nem tudná mi az a kollázs: újságcafatokból készült kép. Felfedezhető rajta egy női szoborfej, szódásszifon, és Van Gogh festménye a háttérben. XD
Japános grafika: kollázs után készült.
A legelső rajzon található koskoponya grafikás változata.
Szín és szerkezettanulmány.
Alma rajz. :DDD Ki gondolta volna, hogy ez egy alma...? Hey Apple!!! XD
Anatómiai könyvből vázlataim.
Színtan feladat: festmény és fénykép összehasonlítás. Egyik kedvencem. *-*
Tipográfia feladat, plakáttervezés egyedi betűkkel. :) Jó kis témát találtam? XD
Régi grafika feladat, plakáttervezés kézzel... sajnos pont aktuális volt a téma. :$
Lakberendezés feladatok évközben ARCHline-ban. Hát nem lettek valami szuperek, de ha ott lettetek volna. .__. Csoda, hogy erre is képes voltam. XD
Lakberendezés vizsgamunkám látványterve. Japán-modern eklektikus lakásterv nappalija és étkezője. :)
Így néz ki egy berendezett alaprajz. :) Szintén vizsgamunka.
Vizsgamunka: dolgozószoba és gyerekszoba.
Vizsgamunka: kézi rajzos axonometria hálószobáról. Bár a színezés nem valami szép, és attól a böhöm nagy szekrénytől alig látszik valami, attól még gondoltam megosztom. ^-^ Elvégre japán.
Egyik legnehezebb Photoshoppos munkánk volt. -_- Minden feladatleírás angolul volt és a program is,  és bár több órán keresztül csináltam, végül sikerült befejeznem. :)
Kiállításon szintén megjelent kiadványszerkesztés munkám. Az első volt az albumban. *-* Miyavi cd design terv.
Illustratorban készült iskolai munkáim.
Egyik vizsgamunkám látványterve. Helytörténeti témában kártyatervezés. ^-^ Nagyon élveztem csinálni.

Megjegyzések

Yaya üzenete…
El vagyok halva, komolyan. *-*
Én ilyesmire soha az életben nem lennék képes. Rengeteg gyönyörű munkád van, okkal lehetsz büszke rájuk. *-*
Andy üzenete…
Kösszi mégeccer. :$ :DDD