Csak úgy ~~~

Nos két nap múlva túl leszek az utolsó vizsgámon is (hála a jóistennek) és addig bizony keményen kell még tanulnom. T-T Ma folyamatosan reggeltől tanultam és gondoltam levezetésnek blogolok már egyet. :D Velem semmi extra nem történt, csak gondoltam néhány észrevételt és infót megosztok veletek.

Első info... ti tudtátok hogy Kame egyik doramájában, a One Pound Gospel-ben Kuroki Meisa játssza a női főszerepet? o.O Tudjátok ki ő... Jin felesége. .____. Nos erre az informationra nemrég jöttem rám, mikor képeket nézegettem (mivel nem láttam még a doramát, de tervbe van). És mikor látom, áh egy esküvői kép a doramából, jobban megnéztem a csajt... mondom OMFG! Olyan brutálisan groteszk volt látni a képet... Kame oltár elé áll Jin feleségével... én úgy röhögtem amúgy, nem tudom miért, egyből el kezdett kattogni az agyam és mindenfélét legyártott amit csak lehet fanfiction szerűen. XD Egyfolytában arra gondoltam "Hát nem furcsa? Pont ők? Nem lehet véletlen..." És ettől olyan jó kedvem lett. :D Amúgy tudom, hogy hülyeség, de akkor is egy groteszk véletlen számomra... másnak nem, mert gondolom ismerik a doramát, nem úgy mint én. X"D Íme az emlegetett képek:

 

A kövi infók már inkább ajánlás szerűek. :) Végignéztem a Takumi-kun series mind az öt részét. Mármint a film változatra értem. Összességében nekem nagyon tetszett, bár az első film ugye elütött a többitől, mivel mások játszották a főszerepet és őszintén, nekem a második szereposztás jobban tetszett már. Ha kedvenc epizódot kéne mondanom, akkor a 2. illetve a 4. lett a kedvencem. Mindkét esetben egyáltalán nem a két főszereplő lett a kedvencem (Gí és Takumi). SPOILER! A második részben Morita és Takeshi kibontakozni készülő kapcsolata ragadott meg, ami azelőtt véget ért mielőtt igazán elkezdődhetett volna. Engem borzasztóan rosszul érintett Takeshi halála, és a végén, ahogy szivárványt küldött Morita a kórházi szoba plafonjára míg a másik haldoklott odabent... Az utolsó pillanataiban is a másikra gondolt és mosolyogva távozhatott az élők sorából... engem nagyon megragadott, még sírtam is rajta. A másik kedvencem a negyedik epizódban Misu-kun és Shingyouji-kun se veled se nélküled viszonya volt. X"D Oh hát annyira ennivaló volt ez a szenvedés... a kis törekvő uke lohol a seme után aki kihasználja az érzéseit és szolgaként tekint rá (a kívülállók szemével), bár nem tudja senki közben, hogy mély érzelmeket táplál és ragaszkodást a kis mitugrász iránt. :"D A jelenet mikor mind a ketten a próbafülkében vannak... ennél romantikusabbat még nem láttam. :$ Nos Takumi és Gí kapcsolata is megnyerő volt a számomra, főleg ahogy szép lassan kigyógyul Takumi az emberfóbiájából és pánikrohamaiból. :)
Aki meg szeretné nézni ezt a drámában és romantikában bővelkedő boyslove filmet, az a yaoiorden oldalán rálelhet magyar felirattal. ^-^

Gí és Takumi *-*
Még egy kis ajánlás: yaoi mangák... XD Két kedvencemet szeretném kiemelni, amit mostanában olvasok, szintén a yaoiorden-ről beszerezve magyarul (bár még mindkettő fordítás alatt áll). Az egyik a Home Tutor. *-* Nos ez egy házi tanítóról és a diákjáról szóló történet. Imádom. *0* Nagyon cuki ahogy egymáshoz viszonyulnak, és mennyire ragaszkodnak a másikhoz. Szinte szenvedélyesen megpróbálják egymást kisajátítani. Ezért is kedveltem meg ennyire. Ugyanakkor nem az a "egyből letámadlak és felfallak már a manga elején" típusú történet. A másik a The Summit, ami egy koreai manhwa. Rosszfiúkról szól. XD Ennyi azt hiszem bőven elég is róla, mivel nem sokat láttam még belőle, így nincs még igazán kiforrott véleményem, de a rajz és a képvilág megragadó. *-*

 
Home Tutor és The Summit

Ez most csak ilyen egyszerű bejegyzés lett. ^-^ Ma raktam fel új zenéket is a lejátszóba, meg most feltöltöttem egy képet az új hajamról twitter-re. .____. Hát öhm... igen eléggé szar minőségű a kép, de a lényeget gondolom látjátok (haj XD). Gondoltam ha már ennyit járattam a pofám, hogy új frizut akarok és végre megvalósult, megosztottam veletek. :DDD
Búcsúzóul beraknák egy cuki párbeszédet, amit Anna barátnőm komponált össze. Kérlek látogassátok meg az ő blogját is, még új, ezért nem nagyon látta senki, gondoltam adok egy kis ingyen reklámot. Osztálytársam, ő is grafikus és nagyon tehetséges művész. :D Animétől portrékig bármit le tud rajzolni (a repülőgépből kötéllétrán lógó szalmakalapos Jin-t még mindig várom ááámmmm :P). Blogja: http://woon-e.blogspot.hu/

És a mini fanfiction (haláli XDDD):
Kame: Acce király katonát?
Jin: Nem adok!
Kame: Akkor szakítok!
Jin: Szakits ha bírsz!
Kame: Felkészültél....? Bumm
Jin: Te mit csinálsz?
Kame: Szakítok..... felkészültél.
Jin: (O_____o)
Kame: Whats problem?
Jin: Baka
tik tak

Ennyit mára. XD *-*
좋은 밤 되세요!
jó éjt...

Megjegyzések