Alkotásaim

Itt megtekinthetitek az otthon készült rajzaimat, festményeimet, grafikáimat. Nem sok új alkotásom van, főleg régebbiek, amiket még a grafikus suli előtt készítettem (kivéve a számítógépesek), így nem bizonyulnak olyan jónak. ^-^" Persze van több más munkám is, amiket idővel fel fogok tölteni, csak befotózásra várnak. :) Egyenlőre ennyi van.


Uh... ezek már nagyon nagyon nagyon régi rajzok. ^-^ Meg is látszik rajtuk. Annyira nem vagyok jó animés/mangás karakterek, emberek vagy portrék rajzolásában, így inkább másolás párti vagyok, ha ilyesmiről van szó. :) A legtöbbet Mondóból rajzoltam még régebben. XD




Az első rajz, amit az egyik kedvencemről készítettem, még jóval a grafikus suli előtt. :'D Ennek a rajznak annyi a nagy története, hogy anno bekerült az Anime Stars fanartjába. Akkoriban annyira boldog voltam emiatt, hogy mindenkinek ezzel dicsekedtem. *-* Szép emlékek... Nem tökéletes a rajz, de akkor is közel áll hozzám.


Számítógépes grafikák:
Illustratorban vagy Photoshopban készült munkáim.


Megjegyzések

Yaya üzenete…
Nahát, te aztán nem vagy semmi. :)
Nagyon tetszenek. :D:D
Miyavi nagyon állat *o*
(Én [még] nem tudok árnyékolni rendesen... sajnos... *szipp-szipp* T-T)

A hangyóca meg igen aranyos... Kis fogatlan... :'D
Andy üzenete…
Köszi. :'D Hát igen a hangyócából elég sok vázlattervem van, hónapokig csak azt rajzolgattam. xD