Visszatérések *-*

Annyira boldog voltam az utóbbi napokban mikor megjelentek a hírek, hogy az f(x) ismét munkába lép. *-* Meghallgattam az új albumukat és isteni jó volt. Főleg Amber hiányzott a legjobban és most ismét visszatért. *-* Már kezdtem kétségbe esni, hogy többé nem látok semmi újat tőlük. Tegnap éjszaka néztem meg az mv előzetest és mit ad isten, reggelre már fenn is volt a teljes music video. *-* Imádom az egészet úgy ahogy van. Kicsit furcsa nekem, hogy nincs benne rap, és hogy Amber egy másik oldalát is megmutatja. Néztem róla vidiket mostanában és meg kell hagyni, nem csak rappelni tud, hanem az énekhangja is gyönyörű. Egyedi. Imádom. ヾ(´∀`)ノ 
És itt meghallgathatjátok az új albumot. *-* A Beautiful Stranger és az Electric Shock a kedvencem.

Ha ez még nem lett volna számomra elég nagy hír, megjelent Miyavi legújabb singleje is és hozzá egy pv "előzetes?". Akárhogy is, ahogy végignéztem a videót és hallgattam hozzá a zenét... omo! A szívem doki doki ahogy mondani szokás. (´∀`) Teljesen lázba jöttem... Uhristen azok a láncok és azok az izmok... csak egyre tudok gondolni... Gyúrunk vazze? X"D A szám fergeteges! Libabőrös lettem tőle. Ez az én Miyavim. *____* Remélem minél hamarabb sor kerül az újabb turnéra és látjuk egymást.

Aztán még egy pozitív shokk a mai nap folyamán. Újabban újra belebuzultam a KAT-TUN-ba rendesen és mivel jó pár hónapig el lettek hanyagolva, most próbálom behozni a lemaradásokat (doramák, albumok, koncertek). Elég sok minden történt ez alatt a kb egy-másfél év alatt amíg nem igazán foglalkoztam velük, csak az új pv-ket nézegettem. Szóval ma is gyanútlanul nézelődtem youtube-on amikor ebbe botlottam:

Új pv, ami ráadásul BANKRABLÓÓÓÓS!!! *-* A gyengém ez a téma, főleg mióta ennyire odavagyok az akciófilmekért. x"D Ahogy elnéztem Koki rendőr, a többiek túszok. *-* Ueda és Junno megkötözve, Maru pakolja a pénzt, és Kame fejéhez fegyvert szorítanak. OMG! Jóságosúhristen. xD Ez a kombó nekem nagyon sok volt és egyből rám törtek a fangörcsök. Nem tudom, hogy kijött e már a pv, én még nem találkoztam vele, csak ezzel a verzióval. Ha valaki tud valami bővebbet erről, akkor dobjon már egy linket róla. X"D Nagyon meg akarom nézni egészben.
Valamint még egy megosztandó dolog: Megnéztem Kame a Yokai Ningen Bem című doramáját. *-* Waoo fantastic baby. XD Oda voltam érte meg vissza. A karaktere nagyon jól fel volt építve, imádtam. Ilyen típusú alakítást még nem is nagyon láttam tőle. Omo... SuperHero Kame X"D. Ő Big in Japan!!!!! Imádtam azt az édesen komoly, hallgatag, magába forduló depressziós odalát, az igazság és szeretet nevében harcoló eszméit. *-* Olyan mint egy Sailor Moon. X"D Nagyon jó dorama, ajánlani tudom mindenkinek, bár a vége nem éppen olyan lett mint amire számítottam. Az biztos, hogy megdöbbentő végignézni egy csomószor a halálát. o_O Mint a Gyűrűk Urában mikor Frodo mindig meghal. -____- Csak ugye Kaménál nálam mindig rosszul esett ha valami baj történt vele. X"D Mindegy is. Egy kis kedvcsináló videó (a zenével hatalmas XD bikicsunáj):

Még egy kis közlemény. Mostanában egyre több mindent szeretek meg, amit régen nem bírtam vagy utáltam. O_O Pl most már meg bírom hallgatni a KAT-TUN Brith című számát is, ami a Yokai N.B. doramának köszönhető és ami még fontosabb: megkedveltem az After School-t. X'D Nem tudom miért, eddig valahogy nem jött be a zenéjük meg a "túl lányos" kisugárzásuk. Hmm... de találtam néhány zenét ami igenis annyira tetszik, hogy legszívesebben táncra perdülnék. :D Olyan fura ez, mintha két én lakozna bennem. Az egyik imádja a csajos, nyálas dolgokat, a másik pedig a vagány, darkos és fiús témákat. Hát érdekes. :DDD I'm Bakemono. X"D

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Szia!
A KAT-TUN-hoz kapcsolódva írom:
Amit láttál az az a pv előzetes, amit tegnap hoztak nyilvánosságra :) A valódi pv, majd csak június 27-től lesz látható... hogy neten mikor azt nem tudom, de sztem már az nap :D A szám címe To the Limit, amit megtudsz hallgatni a youtube-on is. Az új single-ön szintén fent lesz a Spirit című szám, ami szintén megtalálható youtube-on :) És a Yokai az tényleg nagyon jó volt, én is nagyon imádtam a sorozatot, de nagy különbség van a karakterek kinézete között (mármint dorama és anime). Örülök, hogy nem az animés kinézetre gyúrtak XD
Amúgy Kaménak lesz egy új filmje (Ore, ore), amiben kb. 35 különböző karaktert fog adni... illetve egyet, aki majd felveszi mások személyiségét, míg egyszer az övét is ellopják... vagy hasonló :)
További jó pótolni valót! És örülök, hogy visszatértél. Régóta nem néztem feléd, és őszintén az új blognevedet is elfelejtettem (-_-)" és erre is úgy találtam rá, hogy kerestem google-ba az Akamés történeteket, és rájöttem, hogy elakarom olvasni a Gyilkos Szerelmet :) Tényleg örülök, hogy visszatértél! További jó írást!
Andy üzenete…
Yeaaa! *-* Köszönöm az infókat, rengeteged segítettél. X"D
Örülök, hogy ismét visszataláltál. ^.^
Ancsee üzenete…
Szia gondoltam szólok, hogy a pv-t is meg az albumon szereplő számokat is le lehet tölteni :D
Itt lehet a pv-t: http://www.mediafire.com/?enkq0kt8no2ncff
Itt pedig az albumot :)
http://www.midnite-cafe.info/2012/06/single-kat-tun-to-limit-20120627.html
Remélem jól fogsz mulatni :) Nekem nagyon tetszenek a dalok :D
Andy üzenete…
OMG! Még jó hogy visszalapoztam ide. *w* Köszönööööm! *___*