RH plus *-*

Jajjjj gyerekek!!! Úgy éreztem muszáj kiírnom ezt magamból. Egy nap alatt néztem végig az RH plus mind a 13 részét és ahhhhhhuuuuaaawww!!! *w* Aki él és mozog az töltse le szépen és nézze végig, lehetőleg egy seggel, mert fantasztikus volt. Úhristen! A legjobb doramák közé tartozik, amit valaha láttam. :DDD Kiba*ott jó volt! Már ha megnézitek az előzetest abból látjátok. *-* 4 vámpírról szól, akik egy fedél alatt laknak és uhuhuuuuuu. Nincs benne semmi yaoi amúgy, de sok a boyslove-ra utaló moment, a szenvedés, a vér és nyaaaaahhh. Helyes pasííííííík. *-* A főgonosz vámpír pl ésdlfkjlédkfjédjé jááááj nagyon jópasíííí!!! *-* És Makoto-chan is az enyém!!! Az enyém bizony!!! Megszerzem magamnak. Muhahaha. X"D Komolyan mondom, csak ajánlani tudom mindenkinek. Édes, aranyos, izgalmas, vicces, drámai. Hát ebben télleg minden előfordul. :D Imádtam!
Sok benne számomra az ismerős színész is, pl. ott az idősebb vámpír amelyik vigyáz a másik 3-ra. Ő szerepelt Miyavi filmjében az Oresamában (koncerten lesmárolta xD), vagy pl Ageha-t alakító színész játszott boyslove filmben a Jounjuban (amit jelenleg mangán olvasok és az egyik kedvenc *-*), hamarosan a filmet is megnézem ha adódik rá alkalom. Ajjjj tényleg csak ajánlani tudom az RH plust!!!

Mindjárt éjfél de bennem tombol a fangörcs!!!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Nekem nagyon tetszik