Japán ^.^

Találtam néhány nagyon jó videót, amit úgy gondoltam, meg kell osztanom veletek. :D Ezeket úgy vették fel Tokió utcáin sétálva. *-* Egy átlagos turista nézőpontjából figyelhetitek, ahogy végigcsászkálsz a leghíresebb negyedeken, mint a Shibuya, Harajuku vagy Akihabara. *0* Azok a helyek ahova egyszer el kell jutnom, és persze szerintem minden kedves olvasóm ugyanígy érez ezzel kapcsolatban. :'D Érdekes nagyon, megfigyelhetitek az embereket, a közlekedést, az üzleteket. Olyan mintha te magad is ott sétálnál. Nekem a favorit akkor is a Harajukuban a Takeshita Street. ^-^ Tovább kattintva nézhetitek a videókat.




Megjegyzések

Yaya üzenete…
Imádtam *U*
Olyan jó volt ezeket a vidiket nézni. Remélem egyszer én is ugyanott fogok sétálgatni :D:D
Yaya üzenete…
...egyébként.. meglepően sok a külföldi :O
Andy üzenete…
Igen, én is reménykedem benne, hogy egyszer láthatom ezeket a helyeket. *w* A külföldieknél az a vicces ahogy kitűnnek a tömegből a magasságukkal. X"D