I'm Grafikus!!! :D négá csél csálágáá

Először is Hepi Bördéj nekem. X"D Nyahahaha... 21 év. (o_O) tiszta vénség vagyok... Ha belegondolok, hogy ez alatt a sok év alatt mennyi mindent akartam csinálni és egy sem valósult meg (nem lettem pl. rocksztár. X"D), de ahhoz képest most... kicsit büszke vagyok magamra. :") Hiszen tegnapi naptól hivatalosan is grafikus lettem. Szóval szakember. *-* Királyos!!! Nos az előzőleg írt depressziós szösszenetű bejegyzésféle a félelemből adódott a vállalkozási ismeretek vizsga előtt. Persze mondhatni simán ment a dolog. :D Az adózást húztam amit kb. totál nem tudtam és átmásoltam a tételes papírról a pontokat a saját lapomra és azt olvastam fel. ^-^" nem gondoltam hogy ezzel egy 4-es szintet megüthetek. :"D kicsit túlspiláztam  a dolgot. Nah hát íme egy SZAKMA:

79 % jóóóó. *-* Hát meg kell hogy mondjam, én határozottan jelesre számítottam. -.-" De azért ez sem elhanyagolható. Végül is a vizsgaelnök nem bírta a fejem, a művtöri tanár teljesen alul pontozott, és csak 2-3%-on múlt az ötös... Látszik, hogy a felsőbbrendűségnek keze van a dologban, de hát ilyen az emberi faj. :D Mindig kiakar baszni embertársaival, még ha annak a jövője múlik rajta, akkor is. Nos azé böcsüljük meg amink van, mert azért mégis csak egy JÓ GRAFIKUS lettem. (●◠◡◠●)
(a rumlit ne nézzétek az asztalomon ._____. a két hónapnyi hajtás után, vizsgamunka készítések és tanulás mellett nem igazán volt időm a rendrakásra. ^.^" kaotikus kicsit. xD)

És íme az év végi bizonyítványom. *-* Művtöri és Faipari 3-as (nem is vártam mást XD) de a többi jeles!!! *-* És szabadkézi rajzból valamint kiadványszerkesztésből még dicséretet is kaptam. (●◠◡◠●)

 Nos ahhoz képest, hogy mennyit paráztam, ez egy igazán jó szülinapi ajándéknak ígérkezett. :D Sikerült levizsgáznom az első szakmámból (és remélem egy hónap múlva lakberendezésből is -.-). Asszem megérte ezért suliba járni. :"D Bár még nem igazán tudom, hogy hogyan tovább ezek után.
Ezt a kis virágbabát anyutól kaptam szülinapomra. *-* Olyan cuki, hogy belehalok. xD Tesótól meg egy Lájkolom zoknit kaptam. X"D hahaha

Nos mivel erősen megszaporodott a szabadidőm jelenleg, visszatérek a fanfiction íráshoz. :D Amit folytatni kell folytatom, amit be kell fejezni befejezem és új történetekbe is fogok kezdeni. Pl. olyan szinten YunJae fan lettem, hogy azt elmondani nem tudom, szóval várható ebben a témában is iromány. *-* Annyi az ötletem, hogy jáááááááj. Mostantól írok és írok és írok. xDD Remélem lesz rá olvasó is. És sűrűbben is fogok blogolni remélhetőleg. *-* nah csumi.

Megjegyzések