ich bin papagai x___x


Jelentem a hajam borzalmas. T___T Minden úgy kezdődött, hogy én kis hülye elképzeltem, a hajradír tényleg hatásos a fekete festékre és leszedi azt a fejről... hát tévedtem. Tegnap több órán keresztül szenvedtünk anyuval azzal, hogy viselhető formát öltsön az egész, de sikertelenül jártunk. Mivel jó 10-15 cm is le kellett vágni belőle, hogy elég legyen a por, most nem csak szivárvány színben pompázik a hajam, hanem egyenlőtlen elnyisszantott csimbókokban lóg az egész a vállamra. T____T Hajam még így nem lett elbaszva az biztos. A tetejétől haladva lefelé: fehér, sárga, világosbarna, sötétbarna, fekete, lila, vörös. *-* Csak annyit mondhatok, hogy ma reggel első utam a fodrászhoz vezetett és lesokkoltan meredtem rám. (electrick shock X"D). Azt hittem ki fog röhögni de... omo... O_O sztem inkább megsajnált. Szerintetek? X"D Mondjuk tényleg szerencsétlennek érzem magam. Ráadásul csak jövőhét keddre kaptam időpontot... sőt... ha még nem volna elég, a színével azt mondta, nem tud mit kezdeni. :DDDDD hahahahaha... szóval vagy ki kell szőkítenem teljesen vagy rákenem a sötétbarnát ami itthon van (lehetséges hogy ez lesz belőle). Szőkíteni nem akarom, mert borzasztóan félek tőle, hogy kiszárad az egész és olyan lesz mint a szalma. -.-" Nah mindegy... jelenleg várom a sorsom és vágás után meglássuk, hogy mennyi leopárdminta maradt benne. XĐ Amúgy olyan lesz mint a T-ara-s Eun Jung-nak. *-* Legalábbis róla viszek képet. Muszáj rövidnek lennie, mert egyrészt már így is le lett egy csomó belőle vágva, másrészt meg ebben a melegben nem bírtam már a nagy hajat. Omo... kíváncsi leszek, hogy mi sül ki belőle... másfél hét múlva meg vizsga, szóval csak reménykedni tudok, hogy addigra kész lesz és nem röhögnek szarrá. ;____; Szép kis búcsú lenne a sulitól.

Van még egy elmaradt bejegyzésem amúgy: 6-án voltam az arborétumban a barátnőimmel. *-* muhaha. Először voltam itt, sőt... a városnak ezen felén életemben először jártam és olyan volt mintha már nem is Kecskemét lett volna. o.O Tök durva... itthon vagy 800x-szor elmagyarázták melyik buszra szálljak, hol szálljak le stb. :P Hát kicsit fostam, hogy nem találok oda, de aztán minden simán ment. :DD Tudjátok, hogy mindenre rágörcsölök. Nah vittünk sütiket, sétáltunk egy csomót meg beszélgettünk. *-* Nagyon jó idő volt és nagyon jól éreztem magam. Remélem még megyünk majd, mert tényleg olyan volt mint egy mini osztálykirándulás. X"D Csináltam is néhány szép képet, ebből párat feltöltöttem. :)


a bejáratról egy szép kép, bár a csajoktól nem annyira látszik. X"D (nem vagyok rajta a képen, ne is keressetek muhaha XD) olyan szép, mintha ilyen japán kapu lenne, nem? *-*

 
nah és mit találtam még? *-* Nippon faaaaaa *0*

Ano.... fanfic friss a közeljövőben már várható... tényleg már nem sok kell a Sebhely folytinak csak hát készülök a lakber vizsgára. x__x Szóval amint tudok frisselek belőle.
UI.: Mindenkinek ajánlom a Master of Study és a My Princess című koreai doramát. *0* fantasztikus!!!!

Megjegyzések