yo


Gondoltam adok egy rövid helyzetjelentést.

Láttam egy BISHIT!!! (am nem ezt akartam XD) A lényeg hogy jöttünk ki osztálytársammal a malom központból és mentünk vissza az Ifi otthonhoz amikor áhhh elhaladt mellettünk. Szemüveges kis nyuszifül és ott figyelgette az üzleteket és szinte rácsodálkozott mindenre. Ahogy elhaladtunk mellette összenéztünk oszt.társammal és áááh... néma sikolyra nyílt a szánk. :"3 (hogy ne hallja meg). Ugyanarra gondoltunk sztem. xD Vicces volt... az egyik vicces pillanat a sok közül a 2 csányis évem alatt. T^T ugyanis ez a tegnapi nap volt az utolsó iskolai napom... hüpp. Bár rettentő nagy fejetlenség volt tegnap a vizsgamunka leadás miatt (káosz volt és értsd szó szerint), még vér is folyt. O_O Hát igen ha az ember szikével paszpartozik és kapkod közben az nem jó kombó. Szerencsére nem én voltam az áldozat, de szegény srác végigfolyatta a vérét a tantermen, a folyosókon és a lépcsőkön. :"3 Előző este én már mindent befejeztem, de azért a srácok befogtak engem is, hogy dolgozzak... hol mappát gyártottam, hol konszignációs táblázatba segítettem rajzolni. :D Szóval fölöslegesen vittem be a Gésa emlékiratait hogy tudom majd folytatni, mert utolsó napra már nem lesz dolgom... nah persze.. XD Szóval a lényeg, túl vagyok a vizsgamunkákon, amit le kellett adni azt leadtam, nincs több suli, már csak vizsgázgatni kell bejárni, ami ugye szóbeli feleletekből áll. Úgy alakult a dolog, hogy névsor szerint fogunk menni és hát ki az első a névsorban? X"D Ráadásul művtöri az első vizsgám. Fantasztikus lesz... A sors nem akarja hogy megszabaduljak ettől a tantárgytól, sőt még az is lehet, hogy a jövőben valami híres művészettörténész professzor leszek (bár ahhoz fel is kéne tudni mutatni valamit). Jelenleg előttem van az ókori Egyiptom tételem és próbálok valamit beletuszkolni a fejembe mert két hét múlva lesz a számonkérés. Izgulok eléggé, de főleg azért, hogy túl legyek ezen az egészen és végre elkezdhessem tanulni a japánt és bepótoljam a házi feladatokat amikkel durván el vagyok maradva. Olyan jó lenne még idén letenni a nyelvvizsgát. Nah szurkoljatok nekem plíz, aztán majd lesz valami. ^-^ Célom, hogy a nyári con-ra is el akarok jutni!!! Gondoltam megosztom veletek. :D Tutanhamon legyen veletek!!! chuu

kiskoromban mindig féltem ettől a halotti maszktól. O_O de még ma is parázok tőle. szerintetek nem ijesztő? omg! 

Megjegyzések