Jeronimo :)

Háháháháhá! :D Gondoltam közlöm, hogy túl vagyok az első vizsganapomon. Az eredmény meglehetősen pozitívnak bizonyul, még a művészettörténet is, és még így is, hogy legelsőként feleltem. :) Határozottan túlparáztam az egészet, az idegösszeomlás is felesleges volt előző nap, ugyanis tök családiasan és lazán ment az egész, kevés tanár/felügyelő jelenlétébe, szóval nem egy bírósági kihallgatás volt az esküdtszék előtt, mint az érettségin. Bár a vizsgaelnököt nem kedveltem meg, tekintve hogy csomó rajzomat, vizsgamunkámat leszarozta kb. :P De túléljük. Már csak pár alkalom és többé őt se kell látni. Szóval volt a művtöri, remek tételt húztam. :) Nagyon sok mindent nem tudtam megtanulni normálisan, szóval ez a mázli számlájára írható. Grafika tétel már húzós volt, 5 vázlat pontból 2-ről tudtam beszélni, de kedvenc tanár uram kihúzta belőlem a 4-es szintet. \(*o*)/ Imádom Zsoltibááát!!! Amúgy nem vagyok túl még a nehezén, majd talán jövőhét péntek után. :$ 40 grafika tételt kell bevágnom, de már nem félek annyira és nem fogom túlpörögni, mint az eddigieket. Bízom benne, hogy sikerülni fog, és ezúttal önként fogok elsőnek bemenni... minek annyit várakozni? Csak kiidegelném magam és olyankor már tanulni sem lehet. Szóval ma még pihi, holnaptól érdemi munka. 2 hét múlva már csak egyetlen vizsga lesz, a vállalkozási ismeretek. :DDD Hát sztem röhögve fogok a 20 tételből egy hét alatt felkészülni. 4 évig tanultam gazdasági ismereteket a régi sulimban, nem hinném hogy bármi probléma adódna (de azért lekopogom). Szóval két hét múlva 1 Hónap lazulááás. *-* És persze szép apródonként felkészülés a júliusi vizsgaadagra, ami persze már a lakberendezésről fog szólni. Van olyan érzésem, hogy híres építész vizsgaelnökünket ezúttal sem fogom szeretni. :)

Minzy *-* annyira bejön a stílusa, és erre csak most jövök rá amúgy. :D Erről a frizuráról keresek amúgy megfelelő képet amit elvihetnék fodrászhoz. De tényleg normálisan látszódjon meg minden. Ha véletlenül talál valaki, feltétlen dobjon már egy linket hozzá. :) 2NE1 szakértők figyelmébe ajánlom a feladatot!!!
Nah hát lehet hogy nem olvastátok végig a sok szófosást a vizsgáról mert uncsi nektek is a sok érettségi/záró-vizsgák miatt még ezt is végiggyűrni, de azért kiírtam magamból. ^-^
Szeretnék szólni a kedves népnek, hogy a fanficek készülőben vannak. :D Van egy új amibe belekezdtem (hát Akaménak indult, de lehet hogy átírom másik párosra... hahaha), és persze a Sebhely folytatása. Igyekszem nem összecsapni a történet végét, de már nem akarom tovább kínozni Jint se (bár a kövi fejezet eléggé drámaira sikerült)... tényleg nem akarom már kínozni, mert úgy érzem sok lesz. Szóval lesz valami kerek lezárása az egésznek... legalábbis igyekszem. Hogy pozitív lesz e vagy negatív, még nem tudom. ;D Nincs spoiler. Még kb 2-3 max 4 fejezet várható. Augusztusig meg is lesz az összes. Utána még egy novellát befejezek amit kb 4 éve elkezdtem. -_____-""" Nem akarok semmit sem befejezetlenül hagyni. Aztán ezzel vége lesz, megpróbálom lezárni Akame korszakomat. :DD Jinről szóló pletykák, hírek olvasása közben az embernek a maradék ihlete is elszáll az ilyesféle írásoktól (nem igazán értem mi folyik mostanában körülötte de az tuti hogy nagy szarban van, ez lejött). Ettől függetlenül fanolok a klippekre, nyálcsorgok a képekre, csak nem lesz buziskodás. ._____. haha... Amúgy a Jae x Yunho páros erősen bejövős még nekem, valószínűleg átveszik majd lassan Akame helyét. :) Szóval nem lesz fájdalmas az elválás. Már nem...

 
 
Hát ez az idő is eljött... 2 boldog, de tényleg nagyon boldog évet töltöttem az Ifi otthon (és egyéb termek épületeinek) falain belül. Legtöbb boldog emlék innen származtatik és imádtam is a sulit nagyon. (^-^) Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi barátot szerzek majd itt (életemben nem voltam ennyire emberrel beszélő viszonyban mint most). A sok teázóban töltött lógás, gépezés, rajzolás, a rajztermekben a szenvedés, és persze a kedvenc oktatótermünkben az okosodás (és órán pofázás XD) hahaha... Mind hiányozni fognak, de főleg az emberek akikkel mind ezt átéltem. :) Bár még nem búcsúzok teljesen, mert ha minden igaz lesz még itt vizsgánk és jövőhéten is megyek portrérajzolásra, de ha tehetném nem mennék el innen. Az épület, a környezet és az itt lévő alkotók, tanárok, emberek olyan hatással vannak az emberre, hogy visszavágyik még. :D Meglehet hogy grafika szakkörre beiratkozok szeptembertől, mint néhány osztálytársam is. Így megmaradhat valamennyire az illúzió.

Nah hamarosan kilépünk a nagybetűs életbe... ezt el kell fogadni. chuu (*.*)

Erre mondják, hogy szívszorítóan gyönyörű. :)

És plusz egy kis vidámság. AKB48 mániás lettem. Bizonyám!!! :DDD

Megjegyzések