ElmaradáSOKK


Először is, SIKERÜLT AZ ÚJABB VIZSGÁÁÁM!!! :DDD Tegnap volt az utolsó két grafika vizsgám és sikerrel zártam. ^-^ Nagy pánikban voltam mivel 40 tételem volt 1 hétre, hogy megtanuljam, és hát halasztgattam a dolgot... addig míg már csak 2 napom volt a vizsgáig és arra gondoltam, fuhh... mostmá neki kéne állni legalább egyszer elolvasni. ;D Szóval így is történt. Mivel tetemes mennyiségről volt szó, ezért még a vizsga napján, hajnali fél 5-kor is még azokat a szarokat olvastam. :"3 Volt is izgalom rendesen, de aztán a vizsga tök simán ment. :D Olyan közepes nehézségű tételeket húztam. Zsoltibá megmondta, hogy amit nála feleltem az ötösre sikerült, de sztem Imibánál se lehettem sokkal rosszabb. \(^-^)/ Szóval megvagyok nyugodva teljesen. Jövőhéten pénteken lesz még egy vállalkozási ismeret vizsgám meg egy munkabemutatás, aztán 1 teljes hónapig pihenő van. Júli 2. és 6. pedig lakber vizsga... pfff. :)
Nah van pár elmaradt bejegyzésem amúgy ami az utóbbi 1-2 hónapban esedékes lett volna, de valamiért nem szakítottam rá időt (lusta voltam feltenni a képeket a telómról XD). Ezen kívül lesz még bejegyzés a mai napomról is, de először ezt gyorsan bepótolom. *-*

Drága Pötyikémről készült képek mostanában... ahhh és a tételeim között. x"D nem szereti ha tanulok és nem vele foglalkozom. :3

 

Jó pár héttel ezelőtt (vagy hónappal?) voltunk az osztállyal művtöri óra keretein belül a kecskeméti kerámiastúdióban. ;) Nos nem találtam volna érdekesnek ezt a látogatást, ha nem szembesülök a sok japán művész munkájával. :D Nem kiállítás volt, csak úgy szétnéztünk a padláson kirakott munkák között. Uhristen!!! Annyi japán munka volt, de komolyan. Először föl sem tűnt mert nem néztem a neveket, de amikor már a sokadig teáscsésze mellett mentem el, akkor már furcsa volt. :D Aztán rámszóltak, hogy jééééé, néééézd japáááán! XD Sajnos a képek eléggé homályosak lettek, mert telóval csináltam így sajnos a neveket is alig (vagy egyáltalán nem) lehet kivenni. Gomenasai...
  




  

nos... ezek a lények is... ott voltak X"DD haha. nagyon tetszett, bár ezeket nem japán művész alkotta. :)
 

Röppenjünk egy helyszínt. Ismét az Ifjúsági Otthon van terítéken (drága sulíííí). Még anno fényképeztem őket és hát nem tudtam csak úgy elmenni mellettük. A folyosón volt üvegbúra mögé beállítva egy hatalmas papírból készült Predator és egy Yoda mester. hahaha X"D Yoda nagyon bejövős volt nekem. :D Jah meg még volt a falon egy gyönyörű festmény, amit nem tudom ki készített de borzasztóan gyönyörű volt. A színek, a figura meg... ahh minden!!!
 


Noh a bejegyzést lezárom egy trutymós csokiskehely képével és a drága alvó Pötyimmel. X"D Megjegyzem az a csokis cuff volt életem első élelmiszere, amit egy elég puccos helyen vettem magamnak meg nővéremnek... és ahhoz képest... nem volt valami fényes. X"D Ráadásul túl sok volt!!! A végén már a hányinger kerülgetett bennünket mire megettük de elpusztítottuk... ennyi pénzé meg köllött önni!!! :)))
 
Lesz még egy bejegyzéééés!!! *-*

Megjegyzések