Budapest kyaaaaaa *q*

Nyaaaaah!!! Voltam máma Pesten hehehe. :D Nővéreméket kísértem kontrollra a szemklinikára, hogy én is meg tudjam magamnak nézni a helyet, mert nyáron valamikor az én lézeres szemműtétemre is sor kerül. :$ Kicsit félek miatta, de gondolom nem lesz semmi gáz. :) Sok mindent túléltem már, talán ebbe sem halok bele. :'D Nah szóval. Nem volt nagy kedvem felmenni amúgy, de azé mentem és nem bántam meg. Láttam egy csomó dolgot, amit azelőtt csak képekről tudtam. *-* Jóh most nézhettek hülyének, hogy valaki 20 évesen (jövőhéten 21 *-*) nem látott még Pesten nevezetességeket vagy úgy egyáltalán bármit. Hát halvány emlékem van, hogy 6 és 8 évesen talán megfordultam ott osztálykirándulásokon, de arra már ki emlékszik? :"D Aztán ott volt még a 4 koncert, amire ugye általában vagy kocsival vittek föl, nevezetességeket kikerülve célul a helyszínt kitűzve, vagy túl közel volt a hely a népligeti buszpályaudvarhoz (Diesel klub) vagy pedig metroval jutottunk el a helyszínre és végig a föld alatt voltunk (Gackt koncert).
Ne is csodálkozzon senki, hogy teljesen berajultam az olyan alapvető dolgok láttán mint a Lánchíd, a Parlament vagy a Mátyás-templom. :'3 Vagy úgy egyáltalán a Duna... X"D hahahah. Szóval felismerni felismertem egy csomó mindent, mivel művtöriből mindent tanultunk, szóval olyat is felismertem, amit a többiek nem, de élmény volt ezt a sokféleséget látni. :DDD
Komolyan mint egy kisgyerek aki először van vidámparkban (láttam a vidámpark hullámvasútját meg az óriáskereket messziről *___*). Nah és láttam villamost is, meg hévet meeeeeg ahhjjjj... egy csomó hidat!!! :D Át is mentünk az Árpád-hídon. Jézusooom még nem mentem át hídon (legalábbis Pesten nem)!!! Ahjjj ennyi hajót még életemben nem láttam, meg ott volt az a sok híres hegy, a tetején meg a szabadságszobor. O_O olyan naaagy!!! A parlament mellett meg kajak elhajtottunk kocsival. :D Tökzsíííír!!! Jaj a Halászbástyát is úgy megnézném egyszer rendesen, hogy ott vagyok... T__T Sajnos mindezt csak kocsiból láthattam/fényképezhettem (ahhoz képest elég jók lettek, hogy menet közbe csiniztem). Ami időt autón kívül töltöttünk az a szemklinika, meg mellette a fagyizó. Nyahh még életemben nem ettem ilyen finom fagyit, ami valami kolostori alapítványhoz tartozott. o.O furaaa... de finoooom. :) Ahjj de jó érzés volt látni ezt a sok mindent élőben (bár kocsiból), de eldöntöttem, ha egyszer adódik úgy alkalom, mindezt gyalogosan szépen is bejárom és rengeteg jó minőségű képet csinálok a fényképezőgépemmel. *-* Sajnos sok minden van ami kimaradt az életemből és ezeket szeretném szépen lassan bepótolni. Remélem sikerülni fog. Most pedig jöjjenek a csodamesés képek. X"D













































jajjjjjjjj a villamos a kedvenc. X"3 nah ennyivolt. puszipá :D

Megjegyzések

Yaya üzenete…
Oyya *q*
Budapest olyan jó hely..*-* kb. én is annyit vagyok ott, mint te xD szóval nekem ez egy élmény volt. *-* Köszönöm a széép képeket *-* Egyszer voltam ott vidámparkban, és láttam sok kutyust akiket sétáltatnak, meg virágokat xD Ezek az emlékek maradtak meg bennem xD ja, meg, hogy a hullámvasúton nem mertem kinyitni a szemem x"DD egyébként a villamosokat én is bírom.. olyan kis.. csinosak xD.. sárgák meg minden xDDDD és van rajtuk lyukasztó gép vagy mi :D ami piros.. mint az alma... az alma is csinos.. kis kerek.. xD (igen.. nem vagyok normális -w-) Na a lényeg, nekem bejöttek a képeid. Jók a hajók. *-* (kellene hajózni egyet) meg az a két emberke is ahogy ott ülnek a..kikötőben(?), milyen aranyosak :D jajj meg az az omladozó vakolatú házikóó *----* az ég is tisztának látszik... ooh~~~
Hát mindjárt kiszínezem a szemem*-*
Yaya voltam, most már szépet fogok álmodni *-* (xD)
Andy üzenete…
Örülök, hogy ilyen boldogságot okozhattam a képeimmel. :"D Ahhoz képest, hogy mozgó járműből fényképeztem tényleg nem lettek rosszak. :3
I love villamos! XD