Tádááám :3

Nem okozok azzal meglepetést, ha közlöm, hogy visszaköltöztem. X"D Gondolom nem. Mostanában annyira hiányzik a fanfiction írás. :$ Tudom, hogy rég írtam már meg minden, vannak akik már el is felejtették, hogy mik az éppen futó írások és nem kíváncsiak már a folytatásra, de szeretném ha tudnátok, be lesznek fejezve. :D A Sebhely folytatásába már hetekkel ezelőtt belekezdtem, csak folytatni kéne. A Holdfény meg még mindig ott lapul a kis buksimban és csak pötyögésre vár. Sajnos annyira leterhelt vagyok, hogy még csak gondolni sem tudok az írásra, nem hogy megvalósítani. -.-" A vizsgamunkák készítése már az agyamra megy (tegnap burkolat kiosztással álmodtam o_O)... szóval eléggé nehéz. Holnap így is prezentálnom kéne egy csomó mindent a tancinéninek, de pár dolog még mindig hiányzik és már az utolsó határidők előtt vagyunk. Persze jövőhét csütörtökig (utolsó tanítási napom) be bírnám fejezni a dolgokat, de holnapra nem!!!!! T_T Komolyan már annyira fáradt vagyok, három napja alig alszom és wáááá! Csak egyszer legyek túl ezen az egészen. :D
Nah de holnap kedvenc tanáromat fogjuk lerajzolni grafikán (aki a vizsgán is modellünk lesz) és gyakorolunk, utána meg megyünk megünnepelni az évlezárást pizzával. *-* Hmmm... még nem tudom, hogy elmegyek-e, mert drága Pötyim egyedül lesz akkor itthon egész nap és nem akarom sokáig magára hagyni. :$ Olyan keservesen tud nyávogni ha nem vagyunk itthon.
Áh végre sikerült végignéznem az IS otoko demo onna demo nai sei-t (szép címe van :D). Nos ez egy dorama két emberről akik "kétneműként" születtek, de míg az egyik lányként, addig a másik fiúként nevelkedett, aztán találkoznak a középsuliban, ahova a fiúsabbikat csak lányként hajlandóak felvenni a suliba és az az álma hogy cukrász legyen. Jaj én nagyon élveztem és imádtam! Mindenkinek csak ajánlani tudom, bár a beszerzése elég nehéz. Én hetekig kerestem a torrentet míg ráleltem a tökéletesre. Feliratok a d-addictson fellelhetőek. Aki nem idegenkedik az elrugaszkodott témáktól (bár sztem tök nézhető dorama, semmi botrányos nincs benne), annak bátran ajánlom. Én nagyon bírtam Haru karakterét, bátorsága és kitartása néha nekem is adott ösztönző erőt. ;D
Elkezdtem végre olvasni a Gésa emlékiratait. *-* Annyira nagyon tetszik!!! Imádom!!! Részletesebb mint a film és annyira élvezem az olvasást de komolyan. Eddig csak Harry Pottert olvastam önszántamból, mert gyűlölök olvasni, de ezt most komolyan élvezem. Sajnos a vizsgamunka készítés miatt félbe kellett hagynom, de amint lesz rá időm folytatom. :)
A napokban majd blogolok megint és teszek fel néhány képecskét. :D Adtam hírt magamról, és az a lényeg. :3 Utolsó szó jogán: NICKI MINAJ A CSÚÚÚÚCS! XD

random HayaRyu *q*

Megjegyzések