47 Ronin beszámoló

Nemrég értem haza a moziból, és mondhatni, kaotikus élményekkel gazdagodhattam, valamint beteljesedett piciny szívemnek csücskében a vágy, hogy Jint széles vásznon, 3D-ben láthattam óriási méretben. *-* Előre szeretnék szólni azoknak, akik még nem látták a filmet: SPOILER veszély! XD
Eléggé megdöbbentem, hogy nem annyira Keanu Reeves karakterére építették a filmet, mint amire számítottam, így kellemes csalódás ért. Minden szereplő megkapta a maga részét, és örülök, hogy nem csak egy hoollywoodi csillag körül forgott az egész történet. Nekem ez volt az első 3D-s élményem moziban (igen... így 22 évesen végre ezt is megértem, hogy nem sajnáltam mozira a pénzt xD), szóval már nálam ott kezdődtek az izgalmak, mikor kiugrottak a visszaszámolós betűk a reklámok végén. :D Tiszta beteg volt amit ott produkáltam Annámnak: "Nézd a számokat! Néééézd!" XD Magával a filmmel is meg voltam elégedve, és ha nem lett volna benne Akanishi, még úgy is megnéztem volna, és totál el lettem volna tőle ragadtatva. Nagyon jók voltak a grafikai elemek benne, az animáció meg úgy minden! Tökéletes fantasy világot teremtett az alkotó és totál el voltak kápráztatva a nézők. :3 Gyönyörű volt az egész látványvilága. Maga a történet is nagyon tetszett, bár annyira nem ismerem az eredeti történetet, csak úgy nagy vonalakban, mert az eredeti filmet nem láttam. Meg sem fordult a fejemben, hogy ennek is szomorú lesz a vége, mert úgy voltam vele, ha ennyi démont, szellemet meg mittudoménmit tettek bele, akkor talán a vége se olyan lesz, mint az eredeti sztorinak. Hát nagyot tévedtem. :'D
Akkor térjünk rá JinJin-re, mert mindenki erre kíváncsi! Yeaaa! *q* Persze már pár jelenetet ellőttem magamnak a youtubeon, amiért nagyon mérges vagyok magamra. Az ilyen japán tv-műsorokkal meg előzetesekkel, de ettől függetlenül találtam olyan jelenetet, amiben örömömet leltem. :3 Mikor először megláttam akkor egy néma sikolyra nyílt a szánk és wááá! Ott tipeg milyen cuki! XD Csak ennyit tudtam minden jeleneténél, mondani: Milyen cuki!!! :S A karaktere béna volt... be kell valljam... nem tetszett. Ha mondjuk egy karakán makacs kölyök lett volna, egy forrófejű, lobbanékony srác, akkor sokkal jobban bevettem volna az egészet. Ez az engedelmes apuci kisfia a megfelelési kényszerrel ez annyira nem Jines... Szóval sok jelenetnél, ahol szerepelt, csak felhúzott szemöldökkel lestem, hogy... was ist das? Mikor először megszólalt, nem ért sokkhatásként. Én már előre tudtam, hogy nem fog tetszeni a szinkronja, mert hát ki az isten tudná überellni az eredeti hangját? :D Senki háh! Mindegy, ha bedugott füllel nézem, akkor meg káprázatos. A rucik eszméletlenül simultak hab testére, és a fegyver is úgy lapult a kezei között, mintha a jóisten is odateremtette volna. Nem tudtam melyik a jobb... az íj vagy a kard. *q* A féloldalas kardsuhintás, melyközben meglibben a haja a szélben és agresszív tekintettel ront áldozatának, vagy pedig mikor meghúzza az íjat közben lobog a tűz körülöttük, mely megvilágítja verejtékező homlokát és bőrét, ahogy megfeszíti izmait majd kilövi és.... HÁH! Elkalandoztam... :333 Ez most nem fanfic. ^-^"
Ami a lényeg, hogy kis megmolesztálhatós karaktere volt, kis ártatlan virágszál, amiről mindenkinek csak mocskos dolgok jutnak az eszébe (hát legalábbis nekem, de én elfogult vagyok XD). Visszakanyarodva picit a filmhez, ami a legjobban bejött nekem, az a démoni erdő, azokkal a kopaszfejű izékkel, mikor Oishi apuka kiállta a próbát. Na az baromira tetszett, meg a végén az a havas udvarrész vagy mi, ahol a sárkányos csajjal megküzdött Keanu. Végülis ő is jót alakított. :'D Viszont ami a szívás volt, mint már említettem... a vége. Nem tudom mire számítottam, talán Happy end-re... amit végülis megkapott a néző... úgy ahogy, de aztán mégse. Mikor kiderült hogy (SPOILER) seppukut kell végrehajtania az egész gárdának, akkor én már nyüszítettem, hogy: "Ne ne csak Jint ne!!! Gumicukorból van!!!" XD Nah jó nem, de igazából eléggé megviselt, hogy ott ült az öngyilkosok között és akkor mindjárt végig kell néznem, ahogy kibelezi magát. Aztán az isteni szikra. "Oishi Chikara álljon fel!" Yea! :3 Hát mégis van isten! Elég durva, hogy a harcosokból, csak ő maradt életben, de hát egy 16 éves suhanc a történet szerint, szóval tovább kell vinnie az apja vérvonalát. Viszont milyen szörnyű is lehetett neki mindezt végignézni... az apja és harcostársai halálát... ebbe senki nem gondolt bele, szóval én a film végén mutattam volna még Chikara szenvedését is, nem csak a Mikáét, aki Kait siratta. :S De ez már egyéni igényem. XD
Még amibe bele tudtam volna kötni, az a moziplakátok és az előzetes... Az a bádogfejű páncélos embör, meg az az agyontetovált muksó is.... Hát kik ezek kéremszépen???? Összvissz szerepeltek 30 másodpercet a filmben, akkor sokat mondok, és mégis kiérdemelték a kiemelkedő helyet a posztereken is, és az előzetesbe is. Hát ahol megjelentek, azt az előzetesben el is lőtték. Ennyi erővel rákerülhetett volna már Jin is! x3 Tudom, hogy néhányon rajta volt, de a moziba pl, ahol én néztem, ott egyetlen plakátos se szerepelt, így nem tudtam vele pózolni és fotózkodni.... -.-" Szívás... Ami pedig a lényeg: Ajánlom mindenkinek! Káprázatos volt az egész, és gazdag élményekkel jöttem ki a moziból. *-* Tetszett, és az is, hogy ekkorában láthattam Jint és még a szemöldökszálait is meg tudtam számolni. Mouuuuu! *fangörcsöl mióta hazajött*
Jó filmezést kívánok azoknak, akik még nem látták, meg azoknak is akik újra fogják nézni (én tuti)! XD


Megjegyzések